![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] LPG - zrób to sam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
Jak kasujesz to dobrze jest tak zrobić ze na noc aku odpiąć i pośmigać troszkę na paliwie aby paliwo było ok .
A zbierasz do tego lpg styl jazdy ma być podobny tutaj bardziej chodzi o podciśnienie w kolektorze czyli jedziesz momentem a nie mocą .
Czyli jedziesz tylko podobnie nie odpowiem ci jak jest w stagu bo tego ja nigdy nie zakładałem tylko wywalałem ustawiałem parę razy ale auta u ludzi i nic nie wracało .
A zbierasz do tego lpg styl jazdy ma być podobny tutaj bardziej chodzi o podciśnienie w kolektorze czyli jedziesz momentem a nie mocą .
Czyli jedziesz tylko podobnie nie odpowiem ci jak jest w stagu bo tego ja nigdy nie zakładałem tylko wywalałem ustawiałem parę razy ale auta u ludzi i nic nie wracało .
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Ale czego tu nie rozumiec.
Tak ustawiasz te kropeczki zeby korekty paliwowe na vagu mieć w granicach +- 3% długoterminową i krótkoterminowe nie przekraczajace 10% przy stałym obciążeniu (fazy przyspieszania to wyjątek).
Patrzysz na korekty na benzynie (powinny byc w tych granicach co napisalem powyzej, jak nie sa to trzeba samochod na benzynie najpierw naprawic)
Potem ciągasz kropki tak, zeby korekte mieć taką samą na gazie jak masz na benzynie.
Finito, koniec filozofii.
Tak ustawiasz te kropeczki zeby korekty paliwowe na vagu mieć w granicach +- 3% długoterminową i krótkoterminowe nie przekraczajace 10% przy stałym obciążeniu (fazy przyspieszania to wyjątek).
Patrzysz na korekty na benzynie (powinny byc w tych granicach co napisalem powyzej, jak nie sa to trzeba samochod na benzynie najpierw naprawic)
Potem ciągasz kropki tak, zeby korekte mieć taką samą na gazie jak masz na benzynie.
Finito, koniec filozofii.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
byłem sprawdzić te korekty w bloku 10 nic sie nie dzieje ale za to w bloku 11 już sporo, są 4 okna , pierwsze dwa to te procenty a pozostałe dwa to wskazania voltów, jak sądze wskazania sond lambda, które okno odpowiada korektom długo i krótko terminowym??
[ Dodano: 2019-03-05, 19:53 ]
A jest jakaś różnica pod którą cewke podłącze przewodzik od zczytywania prędkości obrotowej który widzi sterownik gazu?
[ Dodano: 2019-03-05, 19:53 ]
A jest jakaś różnica pod którą cewke podłącze przewodzik od zczytywania prędkości obrotowej który widzi sterownik gazu?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....