
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 94 2.8PB/LPG ] Katalizator do wymiany?
[D2 94 2.8PB/LPG ] Katalizator do wymiany?
Witam! Czy to oznaka, że wkład katalizatora się rozsypał? Objawy to takie właśnie dzwonienie przy odpaleniu na zimnym jak ma podwyższone obroty, jak schodzi z ,,ssania" to tego już nie słychać. Czasami też jak już przyhamowuję do zera do zabrzęczy. Poniżej filmik z dzisiejszego obstukiwania 

Chciałem wydobyć trochę więcej dźwięku ,,fałki" tylko bez przesady, żeby dało się jeździć;) Na pewno puszki albo jakaś imitacja musi zostać w razie właśnie problemów z przeglądem. Czytam internety i co ludzie to inna opinia - wywalenie wkładów i zostawienie samych puszek - potrafi przy wyższych obrotach metaliczny dźwięk wydawać, chociaż to nie reguła jak pisze kolega pb41ns. Tłumiki przelotowe chyba najbezpieczniejsza opcja, tylko pewnie wygłuszą dźwięk, będzie podobnie jak na katach. Rozmawiałem z moim mechanikiem to on jest zdania żeby wstawić strumienice - żeby to coś dało to pewnie jakieś lepsze ale znowu czytam, że przy strumienicach często jest metaliczny dźwięk przy określonych obrotach a tego chcę uniknąć - znowu czytałem temat dotyczący katów ale w Waszych V8 to koledzy wstawiali strumienice i nie ma tego metalicznego dźwięku.
Dzięki pepi chyba zostanę przy pierwszej myśli i wstawię właśnie tłumiki. W dalszych planach jest w ogóle zrobienie od podstaw całego układu wydechowego ale na tę chwilę muszę coś zamiast katów wstawić:)
[ Dodano: 2019-04-07, 21:03 ]
Czy takie tłumiki przelotowe będą OK do mojej Ósemki?
https://allegro.pl/oferta/awg-tlumik-w- ... 7859508895
[ Dodano: 2019-04-07, 21:03 ]
Czy takie tłumiki przelotowe będą OK do mojej Ósemki?
https://allegro.pl/oferta/awg-tlumik-w- ... 7859508895