Witam. Jako ze jest to moj pierwszy post chcial bym sie ze wszystkimi przywitac
Od niesawna jestem Szczesliwym(jak narazie i mam nadzieje ze tak zostanie) Posiadaczem przepieknej a8 z 2005 roku. Lecz niestety nie wszystko dziala tak jak powinno
Mianowicie:
Zaraz po zakupie ppstawilem go u siebie na warsztat zrobic dokladne ogledziny.
Na diagnozie wywalilo mi 4 bledy
Swiece 3 i 4
Poduszki prawe (od silnika i skrzyni) blad p1576 i p1871
Swiece juz zmienilem(zakupilem beru) bledy znikly
Co do poduszek jestem dalej w trakcie szukana gdzie tkwi problem
Lecz jednego bledu sie pozbylem pojawil sie nastepny,
Od czasu zakupu na zimnym silniku ciezko odpala, pierw stawialem na swiece ponowaz krecil i po paru sekundach odpalal, teraz wyglada jak by bateria byla padnieta(przed sprzedaza zostalem poinformowany ze bateria jest nowa mam rachunki)
Czego to moze byc wina?( oprocz poduszek nic innego nie pokazuje)
I drugi problem. Od czasu do czasu przy daniu wiecej gazu(np na autostradzie) zapala mi sie kontrolka swiec i wchodzi(chyba) w tryb awaryjny trzyma na wysokich obrotach i wiecej niz 120 nie chce jechac.(wtedy wyskakuje dodatkowy blad p1063) moze to byc wina filtra paliwa? Zamowilem z bosha i jutro bede zmienial( mozna to jakos zrobic bez odpowietrzania potem ukladu?)
Z gory dziekuje za pomoc.
[D3 05 3.0TDI ] Ciężko odpala
[D3 05 3.0TDI ] Ciężko odpala
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Rafisnake, łącznie zmieniany 1 raz.
Swiece grzac,grzeja
Co do bledu. Wiec malo prawdopodobne ze to wina filtra?
A z tym lancuchem z tylu to jak narazie sie nie martwie napinacze i lancuch byly niedawno robione w audi z pieczatka w ksiazce a w razie co to to mam gdzie wyjac silnik. Przerabialem juz watek lancucha w e65(3.6 benzyna) a tam bez zdjecia glowicy nic sie nie zrobi.
Sprawdzalem nawet czy ropanie dostaje lewego powietrza ale nic nie znalazlem.
Co do bledu. Wiec malo prawdopodobne ze to wina filtra?
A z tym lancuchem z tylu to jak narazie sie nie martwie napinacze i lancuch byly niedawno robione w audi z pieczatka w ksiazce a w razie co to to mam gdzie wyjac silnik. Przerabialem juz watek lancucha w e65(3.6 benzyna) a tam bez zdjecia glowicy nic sie nie zrobi.
Sprawdzalem nawet czy ropanie dostaje lewego powietrza ale nic nie znalazlem.
ale mogą być wtryski leją ropę w cylinder a auto nie może tego sprężyć pierwsze motory miały wadliwe wtryski które padały po 100 tys nawet .
Dalej może być rozrusznik -często kabel masowy się urywa pod koszulką i nie widać tego i też jest taki efekt .
Wtryski można sprawdzić albo testem przelewowym albo w odpowiedniej grupie a tak na prawdę tylko na stole
Rozrusznik tylko rwanie i kabelek tak samo
Dalej może być rozrusznik -często kabel masowy się urywa pod koszulką i nie widać tego i też jest taki efekt .
Wtryski można sprawdzić albo testem przelewowym albo w odpowiedniej grupie a tak na prawdę tylko na stole
Rozrusznik tylko rwanie i kabelek tak samo
Witam. Po dlugich walkach udalo mi sie rozwiazac problem
Pierw zaczolem od kupna nowych(juz drugich) swiec zarowych z mysla ze moze ktores nie grzeja- nic nie pomoglo
Potem postawilem na rozrusznik ktory nie wygladal za ciekawie- dalej bylo to samo
I na koncu wreszcie zamowilem kabel do vcds zakodowalem aku i zaczal normalnie odpalac. tylko niestety wymiana akumulatora tez mnie czeka poniewaz bardzo szybko sie rozladowywuje a zamontowany jest jakis bez nazwowy
Wiec temat mozna zamknac
Pierw zaczolem od kupna nowych(juz drugich) swiec zarowych z mysla ze moze ktores nie grzeja- nic nie pomoglo
Potem postawilem na rozrusznik ktory nie wygladal za ciekawie- dalej bylo to samo
I na koncu wreszcie zamowilem kabel do vcds zakodowalem aku i zaczal normalnie odpalac. tylko niestety wymiana akumulatora tez mnie czeka poniewaz bardzo szybko sie rozladowywuje a zamontowany jest jakis bez nazwowy
Wiec temat mozna zamknac