[D3 ALL ] Komputer nie zapamiętuje danych
a czy na pewno samochod "wie", ze ponownie wchodzi do niego ten sam kierowca ?
ponizej standardowa procedura i od tego warto zaczac:
1. na drzwiach musi byc wcisniety czerwony przycisk (obok wlewu paliwa i klapy bagaznika). w przeciwny razie swieci sie napis "off" na tym przycisku.
2. po ustawieniu wszystkich ustawien, trzeba wcisnac przycisk set + odpowiedni klawisz numeryczny.
3. sprawdzic, czy w systemie MMI, kluczyk jest dopisany/niedposiany do pamieci ustawien
ponizej standardowa procedura i od tego warto zaczac:
1. na drzwiach musi byc wcisniety czerwony przycisk (obok wlewu paliwa i klapy bagaznika). w przeciwny razie swieci sie napis "off" na tym przycisku.
2. po ustawieniu wszystkich ustawien, trzeba wcisnac przycisk set + odpowiedni klawisz numeryczny.
3. sprawdzic, czy w systemie MMI, kluczyk jest dopisany/niedposiany do pamieci ustawien
jesli ustawienia resetuja sie w czasie jazdy, to nie mam nic do powiedzenia.
innymi slowy - wnosze to na podstawie Twojego postu - wyglada to tak, jakby ktos w czasie jazdy wyjal bezpiecznik odpowiedzialny za MMI. moze tu trzeba szukac przyczyny ? tzn chwilowe odlaczenie MMI od zasilania ? mozesz to wyprobowac na postoju - tzn wyjac odpowiedni bezpiecznik. przynajmniej bedziesz wiedzial, czy potencjalnie chwilowy zanik napiecia w MMI resetuje ustawienia. jesli - pomimo zaniku napiecia - system "utrzyma" poprzednie wartosci, to pewnie jest cos nie w porzadku z bordcomputer.
ale jak na wstepie napisalem to tylko przypuszczenia amatora.
innymi slowy - wnosze to na podstawie Twojego postu - wyglada to tak, jakby ktos w czasie jazdy wyjal bezpiecznik odpowiedzialny za MMI. moze tu trzeba szukac przyczyny ? tzn chwilowe odlaczenie MMI od zasilania ? mozesz to wyprobowac na postoju - tzn wyjac odpowiedni bezpiecznik. przynajmniej bedziesz wiedzial, czy potencjalnie chwilowy zanik napiecia w MMI resetuje ustawienia. jesli - pomimo zaniku napiecia - system "utrzyma" poprzednie wartosci, to pewnie jest cos nie w porzadku z bordcomputer.
ale jak na wstepie napisalem to tylko przypuszczenia amatora.
faktycznie tak jak kolega and808, piszę , może bezpiecznik być przerwany , ale dalej mogą się stykać obwody bezpiecznika , a po wjechaniu w dziurę to się rozłącza .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.