[D3 04 4.0TDI ] d3 4.0 tdi słabo kręci rozrusznik
[D3 04 4.0TDI ] d3 4.0 tdi słabo kręci rozrusznik
witam wszystkich mam taki problem moj rozrusznik bardzo słabo kręcki i szybko rozładowuje akumulator dodam ze to juz druga nowa bateria .kreci tak slabo ze czasem nie odpali .a i dodam jeszcze ze jak odpalam na kable to kreci normalnie wtedy odpala z dotknięciem kluczyka co jest ? slyszalem ze to moze byc przez bezpiecznik napięcia . mieliscie taki przypadek ???
To raczej sobie odpuśćAdrian138 pisze:slyszalem ze to moze byc przez bezpiecznik napięcia . mieliscie taki przypadek ???
Czy jak wrócisz po dłuższej drodze i zgasisz auto a następnie spróbujesz je odpalić zaraz to zakręci normalnie mocno?Adrian138 pisze:witam wszystkich mam taki problem moj rozrusznik bardzo słabo kręcki
Mierzyłeś ładowanie na odpalonym silniku?
Mierzyłeś pobór prądu na postoju - w spoczynku (około 15minut po zamknięciu auta)?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Albo rozrusznik ma kapę albo alternator lub ewentualnie słaby prąd ładowania przez kabel plusowy idący z alternatora. 3 rzeczy do sprawdzenia na start a później. Jeszcze pobór prądu po uśpieniu czy coś go nie kradnie na postoju.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Miejsca połączeń przewodu plusowego poprawić. Ładowanie mierzy się ciężko ale 14.2 to całkiem dobry wynik.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Tak, łączenia przewodu plusowego w wielu przypadkach poprawiają ładowanie. Zwłaszcza to przy słupku A. Natomiast co do pomiaru to zmierz na jałowych obrotach gdy zejdą do normalnej wartości i zmierz też wartość poboru prądu po uśpieniu auta.
Skoro przewód się grzeje to nie musi być to rozrusznik. Może być to wina połączenia/przewodu. Obrazując dokładniej... czy próbowałeś odpalać swoje rozładowane D3 kiedyś cienkimi kablami? Po chwili kręcenia robią się gorące, podpowiem, a auto nie odpali bo nie będzie mieć na tyle prądu aby solidnie zakręcić.
Skoro przewód się grzeje to nie musi być to rozrusznik. Może być to wina połączenia/przewodu. Obrazując dokładniej... czy próbowałeś odpalać swoje rozładowane D3 kiedyś cienkimi kablami? Po chwili kręcenia robią się gorące, podpowiem, a auto nie odpali bo nie będzie mieć na tyle prądu aby solidnie zakręcić.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
no ale jak na postoju... normalnie na postoju to to auto żre jak dzikieAdrian138 pisze:Pomiar robiłem na postoju ;;) do poprawienia tzn ? Przeczyscic liczenia ?
same łączenia może być za mało, natniesz izolację będziesz widział czy
nie jest poczerniała miedź... wtedy trzeba wpuszczać cynę na gorąco w kabel
i to sporo.... było o tym tu wątków kilka poczytaj
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
1. Na jałowym spoko, działa alternator
2. Po uśpieniu masz mierzyć prąd. Ale skoro już zmierzyleś napięcie to jeśli po 15 minutach masz 12.6V to szukaj nowego akumulatora chyba, że prąd jakiś duży po zgaszeniu pozostaje.
2. Po uśpieniu masz mierzyć prąd. Ale skoro już zmierzyleś napięcie to jeśli po 15 minutach masz 12.6V to szukaj nowego akumulatora chyba, że prąd jakiś duży po zgaszeniu pozostaje.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
i jeszcze do tego chciałem... 14,2 nie jest wcale uważam takim dobrym wynikiem...drago_o pisze:Miejsca połączeń przewodu plusowego poprawić. Ładowanie mierzy się ciężko ale 14.2 to całkiem dobry wynik.
po pierwsze trzeba to odnieść do tego co żąda BEM... mój żąda 14,8
i mierzone w gniezdzie zapalniczki oscyluje 14,5 - 14,7 a tam jest zawsze 0,1 - 0,2 mniej
niz na samym akku, niby nic ale wszystko się dokłada i potem kabel ciepły
akku niedoładowany....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020