Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D2 99 4.2PB ] A8 D2 FL CZARNY przygotowania do korekty l

Wszystko co związane z pielęgnacją i kosmetyką nadwozia oraz wnętrza auta.
ODPOWIEDZ
Kedo6666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 17 kwie 2018, 18:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

[D2 99 4.2PB ] A8 D2 FL CZARNY przygotowania do korekty l

Post autor: Kedo6666 » 07 sty 2019, 20:10

Witam mam kilka pytań ponieważ przygotowuje się do pracy przy moim A8 D2 wypracować lakier i auto wizualnie bo jestem w dobrym stanie ale potrzeba trochę serca a wolę zapytać i zaoszczędzić wiele czasu i kasy zamiast testować , a mianowicie jaki lakier mamy w naszych autach bardzo twardy czy miękki (z reguły każde audi ma dość twardy) ale tutaj lakiery są starego typu i nie mam za dużo pojęcia o nich i jaką pastę lubią jakie pady zastosować tak aby nie przegrzać za mocno lakieru czy właśnie szybko się nagrzewa czy lepiej stosować pasty bardziej tłuste czy lepiej mniej , klosze lampy są dość delikatne czy można je twardo traktować i nie martwić się bo można wszystko wypracować ? kilka takich ważnych pytań liczę na waszą pomoc Pozdrawiam ;)

OriginalPilsner
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 30 mar 2019, 19:14
Lokalizacja: Lublin

Post autor: OriginalPilsner » 10 kwie 2019, 11:42

Twardy

Scepanek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 20 lis 2019, 18:55
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: Scepanek » 20 lis 2019, 19:58

Ja na Twoim miejscu zacząłbym od past lekko ściernycb, osobiście używam past menzerna i jestem zadowolony, pady dobiera się pod ścieralność pasty (używam padów royalpads), po wypolerowaniu kawałka np na 3-4 przejazdy wymyj resztki pasty ipa i sprawdź efekty, jeżeli nadal będą ryski weź mocniejszą pastę tak będzie bezpieczniej. Co do samego polerowania używaj niskich obrotów, nie dociskaj za mocno i nic nie przypalisz a polerowanie zakończ jak jeszcze są delikante ślady pasty, możesz zawsze wypróbować na jakimś kawałku blachy samochodowej ze złomu, żeby złapać nieco techniki. Lampy śmiało można polerować a wcześniej przejechać papierem na mokro od gradacji 1000 do 2500 i później polerka, albo do 1500max i lakierowanie bezbarwnym. Po polerce lamp koniecznie zabezpiecz przed uv jakimś woskiem albo ceramiką i powtarzaj to co pół roku a lampy będą zawsze lśnić, po lakierowaniu nakładanie wosku lub ceramiki jest zbędne.
Kosmetyki autodetailing

ODPOWIEDZ

Wróć do „Auto Detailing”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl