![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu 1 2 3 4
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wypadanie zapłonu 1 2 3 4
Witam. Dzisiaj pojawił mi się podczas jazdy na desce CAT. Po podłączeniu vag błąd wypadania zapłonu 1 2 3 4. Na benzynie i LPG ta sama sytuacja. Na szybko sprawdzone inną cewką i iskra jest, moduły zamieniałem, brak różnicy. Czyżby świece tak nagle padły w 1 głowicy? Oczywiście nic nie kopci. Ma ktoś jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony 01 maja 2019, 08:26 przez Przemek87, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdzić sondę od głowicy na której wypada zapłon. Sprawdzić czy korekty nie poszły na psy. Jeśli jest LPG to najpierw zrobić z PB. Wypalasz gaz ( możesz też spuścić gaz na listwie )i nie uruchamiasz centralki LPG. Diagnozujemy na PB a później uruchamiamy LPG.
Zobacz jak masy do modułu zapłonowego na głowicy. Jeśli głowica prawa ( pasażera ) to masz z przodu na samej górze nad alternatorem, zaraz przy osłonie rozrządu na śrubkę chyba 8.
Zobacz jak masy do modułu zapłonowego na głowicy. Jeśli głowica prawa ( pasażera ) to masz z przodu na samej górze nad alternatorem, zaraz przy osłonie rozrządu na śrubkę chyba 8.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 12 lut 2019, 16:15
- Lokalizacja: Żary
Przemek87 pisze:Ciekawe teraz w bloku 010 i 011. Załączam wartości z vag. Co dalej z tym fantem. Żadnych błędów od sond, ale wartości... coś tu nie gra.
Blok 10 pozycja 1 i 2 są martwe, nic się nie zmienia czy ciepły czy zimny.
Blok 11 to samo, pozycje 1 i 2 zero reakcji, czy ciepły czy zimny, a 4 pozycja po rozgrzaniu skacze max do 0.045V. Chyba sonda do rwania. Domyślam się, że to ta od pasażera. Czy ktoś mnie może utwierdzić ?

Sondy powinny ci oscylować od 0,1 do 0,9 volta na wolnych obrotach (blok 11). Jak nie oscylują to są do wymiany (jak wartości stoją podczas pracy silnika). Błędu na vagu nie będzie bo jak się zatrzymają w zakresie, który dla sterownika jest normalnym zakresem pracy to ster nie wie czy awaria bo stoi czy oscyluje caly czas w tym samym punkcie.
Mam nadzieje ze test na benzynie robiles a nie na gazie ?
Mam nadzieje ze test na benzynie robiles a nie na gazie ?
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Oczywiście wszystkie testy na benzynie. Jest winowajca... Na 1 cylindrze 5bar. Dziwne, że to tak nagle się stało i brak innych objawów w stylu kopcenie itp. Czy ktoś miał podobną sytuację? Jest szansa, że zawiesił się zawór lub coś w tym stylu?
Poprawka... ma całej głowicy nie ma ciśnienia. Zostaje ściągnąć i zobaczymy co się objawi. Ciekawe co jest winowajcą.
Poprawka... ma całej głowicy nie ma ciśnienia. Zostaje ściągnąć i zobaczymy co się objawi. Ciekawe co jest winowajcą.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2019, 10:53 przez Przemek87, łącznie zmieniany 1 raz.