[S8 D2 02 LPG] Problem z za bogata mieszanką
[S8 D2 02 LPG] Problem z za bogata mieszanką
Witam, mam taki problem w moim d2 opis błędu:
Adaptacja mieszanki mnożnikowa blok 1-2 Mieszanka za bogata.
Byłem u gazownika, pokazywał mi w programie diagnostycznym że są różnice między czasami wtrysków pomiędzy głowicami. Stwierdził że mam do wymiany sondy, pierwsze zaraz za silnikiem i będzie po temacie.
Dodam że czuć delikatne drgania silnika na wolnych obrotach, zapewne przez różnice czasów wtrysków.
Co o tym sądzicie ???
Adaptacja mieszanki mnożnikowa blok 1-2 Mieszanka za bogata.
Byłem u gazownika, pokazywał mi w programie diagnostycznym że są różnice między czasami wtrysków pomiędzy głowicami. Stwierdził że mam do wymiany sondy, pierwsze zaraz za silnikiem i będzie po temacie.
Dodam że czuć delikatne drgania silnika na wolnych obrotach, zapewne przez różnice czasów wtrysków.
Co o tym sądzicie ???
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
Również warto zajrzeć do SAI. Często nieszczelne zawory na głowicach powodują wariacje w mieszance. Dokładna diagnoza wszystko powie. Zrobić logi dynamiczne dla poszczególnych wartości sond, przepływki włącznie z czasami wtrysków podczas zmiany fazy rozrządu.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Z racji że szewc w dziurawych butach chodzi, zapewne wiecie że nic z tematem nie zrobiłem, bo nie było kiedy. Właśnie jestem na urlopie nad Morzem i zrobiłem trasę 500km i co dziwne tak jak check wywalało z błędami za bogatej mieszanki po ok 30 km od skasowania go. Tak teraz pojawił się dopiero po ok 400km. Ale wcześniej zapaliła się trakcja + abs, po podłączeniu testera diag standardowo wyskoczyły 2 błędy za bogatej mieszanki blok 1 i 2 plus błąd przepływomierza.
Czy jest możliwość że moje problemy z za bogatą mieszanką pochodzą z uszkodzonej przepływki???
Dodam że wóz spalił mi na trasie 500km 16l lpg przy stałej prędkości 140-160km/h
Czy jest możliwość że moje problemy z za bogatą mieszanką pochodzą z uszkodzonej przepływki???
Dodam że wóz spalił mi na trasie 500km 16l lpg przy stałej prędkości 140-160km/h