Witam,
Dopadł mnie taki problem, skrzynia wchodzi od czasu do czasu w tryb awaryjny.
Nie dawała żadnych objawów niepokojących.
Błąd jest jeden, który pojawia się po rozgrzaniu. Jak auto jest odstane błędu nie ma i skrzynia działa prawidłowo.
Pytanie do osób które przerabiały naprawę pozycjonera F125 w skrzyni 6HP26 , w D2 jest to bezproblemowe natomiast w D3 widzę że F125 jest zespolony z płytką i wszędzie jest pisane że wymienia się mechatronike a to koszta duże.
Czy ktoś to przerabiał? Ewentualnie gdzie naprawiał? Może ktoś zna jakiś warsztat który to ogarnia?
Zdjęcie z kompa:
Znalazłem jeden temat w którym poruszana była naprawa F125 w D3
https://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-t ... light=f125
, ale może ktoś coś innego podpowie jeśli chodzi o warsztat.
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Tryb awaryjny skrzyni F125 czujnik prz
No tak nie do końca, sterowanie składa się z dwóch części, mechanicznej (mechatronika) i elektrycznej (w której siedzi m.in. pozycjoner). Ale zanim zaczniesz poszukiwać części zamiennych sprawdź dokładnie wtyczkę przy skrzyni oraz sterownik ASB na obecność wilgoci, korozji itp.AMSTAFF pisze: w D3 widzę że F125 jest zespolony z płytką i wszędzie jest pisane że wymienia się mechatronike
Tutaj miał ktoś podobny problem: https://www.a8team.pl/serwis-skrzyn-aut ... t25210.htm
Na poniższym zdjęciu to czarne na górze to część elektryczna, reszta to wiadomo