[D2 96 4.2PB ] Naprawa skrzyni 4.2
3700 to może było ale w 2016 roku a nie teraz gdzie części mają chore ceny w a4 jak mi automat walnął to za przekładkę zapłaciłem 1800zł z robocizną, ale wiadomo a4 to nie a8 Ja strasznie nie lubię jeździć manualem więc nie wiem czy bym chciał w a8 mieć gałkę do machania
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Nie ma co się zrażać. Ja do tej pory jeździłem tylko Mercedesami i tylko z automatem i tam czy to regeneracja czy nowa skrzynia to ułamek ceny skrzyni do Audi. Nie wiem czym jest to spowodowane ale sam jak pierwszy raz z ciekawości zgłębiałem temat napraw, wymian skrzyń biegów do Audi to byłem w szoku, że taka skrzynia nawet do S-Klasy jest ponad połowę tańsza niż do Audi, ale to pewnie przez trwałość, bo żeby zajechać Mercedesowski automat to trzeba się naprawdę postarać, tutaj w A8 jak czytam niektóre posty to jednak niekoniecznie.vanos2012 pisze:Jak bym wiedział że tak bedzie to napewno bym przerobil na manuala.VAGowner pisze:Moim skromnym zdaniem za takie kwoty to już dawno można byłoby zrobić swap na manual i zakupić 10 używanych skrzyń na zapasvanos2012 pisze:Witam
Podzielę się moją przygodą z 5hp24. Generalnie auto od nowego roku więcej stoi w serwisie skrzyń niż jezdzi.
...
W sumie to na samą skrzynie wydałem od zakupu auta 6500 +5400+??? Okaże się jutro. Suma bedzie pewnie około 80%wartości auta i nadal nie wiem czy bedzie wszystko ok.
...
Sory że się tak rozpisałem ale jakoś musiałem
I zapomnieć o koszach, tulejach, a "forward" byłby zawsze po naciśnięciu "akceleratora" i puszczeniu sprzęgła ...
Ale myślałem że jak zrobie jeden remont asb to będzie spokój do końca życia tego auta. W każdym razie tak się zraziłem do automatów że już chyba nigdy nie kupie takiego auta, chyba że nowe z salonu z gwarancą.
EX - S124 3.0TD Turbo SportLine 92'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Inny sterownik pewnie też dużo robi w całym okresie użytkowania. Z resztą, JAG jakoś potrafił do tych skrzyń zrobić korek wlewowy z góry, co by uzupełniać olej jak człowiek podnosząc kapote.
A druga sprawa - samochody mają po 400-500k km nalatane, więc co w tym dziwnego, że ASB trza robić ?
A druga sprawa - samochody mają po 400-500k km nalatane, więc co w tym dziwnego, że ASB trza robić ?
Black Cars Matters
Quattro pozwala wykorzystać 100% momentu silnika od 1 biegu. Ja nie uświadczyłem poślizgu kół w 4.2 z Q. Nie ma cudów to generuje soline przeciążenia w skrzyni.
Druga sprawa to solidność konstrukcji. W garażu mam rozkręone 4HP24A i 722.6 Mercedesa - ZF wygląda o połowę delikatniej, mniej mięsa. Sama dusza skrzynki jest wręcz malutka.
Druga sprawa to solidność konstrukcji. W garażu mam rozkręone 4HP24A i 722.6 Mercedesa - ZF wygląda o połowę delikatniej, mniej mięsa. Sama dusza skrzynki jest wręcz malutka.
Kot też jest Quattro
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Możesz wykorzystywać go dalej - napewno się nie zużył w tym czasie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044