[D2 FL ALL ] Cewki z nowszego silnika
Panowie może ktoś podpowie bo brak już pomysłów.
Założyłem cewki te czerwone do s8 ahc czyli modułów nie ma i wszystko ładnie śmiga.
Tylko problem w tym że w trakcie jazdy (po jakimś czasie 10-30min) wyskakuje błąd o losowym wypadaniu zapłonu na wszystkich cylindrach.
Silnik ogólnie równo pracuje i nie czuć żadnego wypadania zapłonów.
Świece założone nowe. Na starych też to samo.
Masa główna cewek wpięta tam gdzie były masy modułów.
Zrobiłem dla każdej cewki osobną masę do pokrywy zaworów- podobno ma to eliminować ew. problem z wypadaniem zapłonów ale dalej to samo.
Impuls prosto z ecu nową wiązką.
Założyłem cewki te czerwone do s8 ahc czyli modułów nie ma i wszystko ładnie śmiga.
Tylko problem w tym że w trakcie jazdy (po jakimś czasie 10-30min) wyskakuje błąd o losowym wypadaniu zapłonu na wszystkich cylindrach.
Silnik ogólnie równo pracuje i nie czuć żadnego wypadania zapłonów.
Świece założone nowe. Na starych też to samo.
Masa główna cewek wpięta tam gdzie były masy modułów.
Zrobiłem dla każdej cewki osobną masę do pokrywy zaworów- podobno ma to eliminować ew. problem z wypadaniem zapłonów ale dalej to samo.
Impuls prosto z ecu nową wiązką.
A przeczytałeś dokładnie temat? W poście z 2016-10-06, 20:13 masz link do schematu na którym dokładnie jest rozrysowane które piny ze sobą połączyć .......
Ja wiem, że to jest schemat do 1.8T ale moduły są identyczne jak te w naszych autach więc ten schemat łączenia pinów można spokojnie wykorzystać.
Ja wiem, że to jest schemat do 1.8T ale moduły są identyczne jak te w naszych autach więc ten schemat łączenia pinów można spokojnie wykorzystać.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nowe !!! - najpewniej - 10letnia używka może być zawodna
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Podpisuję sie pod tym co kolega wyżej napisał. Akurat cewki, to są takie urządzenia, które wystawiane są na różnego rodzaju przeciążenia. We współczesnych autach, jest to dosyć skomplikowana technologia, która może względnie szybko ulec awarii. Oznacza to w dużym skrócie, że kiepskiej jakości cewka, to sprowadzanie sobie na głowę problemów, potencjalnych usterek. Należałloby sprawdzić jeszcze np tutaj ... jakie są koszta z tym związane.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2020, 07:36 przez jazzm, łącznie zmieniany 1 raz.