[D3 06 4.2TDI ] Likwidacja dpf
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
[D3 06 4.2TDI ] Likwidacja dpf
Witam wszystkich. Posiadam a8 d3 4.2 TDI 326km 2007r i mam parę pytań. Samochodem jeździ moja żona po mieście. Wiadomo kobieta to nie daje mu w pędzel itp, sporadycznie ja wylecę na trasę . Ciągle tel od zony, ze to kontrolka się zapaliła to coś pika itp. W aucie już raz wypalałem dpf'a w warsztacie i po miesiącu po raz drugi się zapchał. Chce się go pozbyć. Ile jest w nim dpf'ow do wycięcia? Panowie załatwiłem już dwa dolne dpf'y ale widzę ze po obu stronach za turbinami siedzą jakieś "bombki" z sondami. To tez dpf? Je tez trzeba wyjąć i wypruć ? Po wszystkim mam podjechać do magika na skasowanie dpf w komputerze.
Ostatnio zmieniony 23 paź 2014, 12:21 przez mariusz0990, łącznie zmieniany 5 razy.
[center]mariusz0990,
Proszę o poprawienie tytułu Swojego tematu zgodnie z regulaminem.
Podać tytuł i zastosować odpowiednie tagi wybierając je z zakładki obok napisu temat.[/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Pozdrawiam ernesto.
Proszę o poprawienie tytułu Swojego tematu zgodnie z regulaminem.
Podać tytuł i zastosować odpowiednie tagi wybierając je z zakładki obok napisu temat.[/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Pozdrawiam ernesto.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
W każdym ASO powinni CI powiedzieć ile i gdzie masz te DPFy a także w lepszym warsztatach co sie serwisem wydechów zajmują. Wywal ze środka te ustrojstwo po czym wstaw zpowrotem puszkę. Katalizatorów nie ruszaj.
Pamiętaj jeszcze o wykodowaniu dziadostwa z obu sterowników(ECU) a tym musi się zając już ktoś kumaty niekoniecznie za wiele tysięcy. Przeprogramowywanie kompów grozi ich posypaniem się.
Ingerencja jest spora ale ja bym sie jej podjął bo serwisowanie zafajdanych DPFów na pewno bedzie z czasem droższe.
Pamiętaj jeszcze o wykodowaniu dziadostwa z obu sterowników(ECU) a tym musi się zając już ktoś kumaty niekoniecznie za wiele tysięcy. Przeprogramowywanie kompów grozi ich posypaniem się.
Ingerencja jest spora ale ja bym sie jej podjął bo serwisowanie zafajdanych DPFów na pewno bedzie z czasem droższe.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
Dzieki za info. Tylko nie wiem wlasnie co to jest...czy to sa za obiema turbinami katalizatory czy dpf...Wydaje mi sie ze gdyby to byl katalizator to nie byloby w nim sond tak jak to jest w przypadku dpf. Oba dpf'y spod spodu juz wybebeszylem sam w kanale bo to latwa robota...nie wiem co robic z tymi zza turbin. Elektryke zostawie kumatemu gosciowi.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
Niech się wypowie ktoś bardziej obeznany. Katalizator sie nie zapcha tak szybko natomiast w DPF sadza gromadzi sie bardzo szybko.
Wracając do wspomnianego peugeota to padł tam system dopalania (Mokry FAP) i widziałem że już w połowie fab był zapchany. A kolega zrobił ok 2tyś km w trasie. Nastepnych tylu by już nie zrobił.
Wracając do wspomnianego peugeota to padł tam system dopalania (Mokry FAP) i widziałem że już w połowie fab był zapchany. A kolega zrobił ok 2tyś km w trasie. Nastepnych tylu by już nie zrobił.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 paź 2014, 12:38
- Lokalizacja: Gorzów