Mam pytanie za co dokładnie odpowiada bezpiecznik nr 24 od strony pasażera?
W instrukcji jest tylko napisane "komputer sterujący instalacji elektrycznej"
Generalnie coś zjada mi prąd tak, że po około godzinie zostawało mi 10% aku.
Ostatnio zauważyłem w nocy że nie gaśnie podświetlenie skrzyni biegów oraz start/stop. Od czasu do czasu na sekundę gasło i znowu się zapalało. Po kolei wyciągnąłem bezpieczniki i właśnie nr 24 spowodował że zgasło podświetlenie. Po sprawdzeniu miernikiem bez tego bezpiecznik pobór prądu książkowy. Natomiast bez tego bezpiecznik nie działa jeszcze wspomaganie, ekran mmi nie wyjeżdża. I teraz nie wiem za co dokładnie odpowiada ten bezpiecznik bo książka serwisowa mało mówi. Jak się do tego zabrać? Ktoś? Coś?
![]() |
![]() |
[D3 04 3.0TDI ] Bezpiecznik nr 24 strona pasażera zjada pr
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Mozesz dla proby wyciagnac bodajze nr 5 i tez sprawdzic. Wyciagajac bezpiecznik, dany sterownik (w tym przypadku grupa) traci zasilanie, wiec jak ktorys uszkodzony no to badz co badz spi.
Jak opisu nie ma to jedynie po schematach leciec.
Na temat kradnacego 'pradu' polecam poczytac, pisane milion razy:
https://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-rozla ... vt8321.htm
Jak opisu nie ma to jedynie po schematach leciec.
Na temat kradnacego 'pradu' polecam poczytac, pisane milion razy:
https://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-rozla ... vt8321.htm
Black Cars Matters
Ja już wiem co kradnie prąd. Po zamknięciu auta i wygaszeniu się wszystkiego nie gaśnie podświetlenie skrzyni i start/stop. Gasną awaryjne ale to dalej się pali. Po wyciągnięciu bezpiecznik nr 24 gaśnie podświetlenie skrzyni i nie wywala do 10% aku, tylko trzyma 100%. Bezpiecznik nr 5 nic nie daje (podświetlenie skrzyni dalej się pali). Ma ktoś plany za co odpowiada nr 24?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
To jest ten 20A ? Wg twojego rocznika w takim razie odpowiedzialny za modul J520.
Nie masz zadnych bledow pod Control Module 2 for Vehicle Electrical System ?
Gdzie jest ow modul za co odpwiada podane w zeszycie serwisowym nr SSP287_028
w necie znajdziesz takze pod pdfem - dokumen.tips_ssp-287-audi-a8-2003-electrical-components.pdf
![Obrazek]()
Nie masz zadnych bledow pod Control Module 2 for Vehicle Electrical System ?
Gdzie jest ow modul za co odpwiada podane w zeszycie serwisowym nr SSP287_028
w necie znajdziesz takze pod pdfem - dokumen.tips_ssp-287-audi-a8-2003-electrical-components.pdf
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Skasuj wszystkie bledy. Odpal, wylacz i rob skan ponownie.
W skanie masz rowniez numer sterownika SW i HW: 4E0 itd (czyli soft i sprzet)
Jak bedziesz mial blad w Control Module 2 for Vehicle Electrical System to wrzuc go tutaj ze skanu.
Modul jest tani (uzywka rzecz jasna), jak probem wyizolujesz do niego to po prostu podmien.
Miej na uwadze jednak to, ze uszkodzony moze byc ktorykolwiek ze sterownikow ktore sie z nim komunikuja.
Opis masz w PDFie o ktorym pisalem wyzej.
W skanie masz rowniez numer sterownika SW i HW: 4E0 itd (czyli soft i sprzet)
Jak bedziesz mial blad w Control Module 2 for Vehicle Electrical System to wrzuc go tutaj ze skanu.
Modul jest tani (uzywka rzecz jasna), jak probem wyizolujesz do niego to po prostu podmien.
Miej na uwadze jednak to, ze uszkodzony moze byc ktorykolwiek ze sterownikow ktore sie z nim komunikuja.
Opis masz w PDFie o ktorym pisalem wyzej.
Black Cars Matters