![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 99 ] Wibracje przy 110-140 km/h
[S8 D2 99 ] Wibracje przy 110-140 km/h
Wymieniłem w aucie n/w rzeczy a wibracje w przedziale 110-140 km/h występują dalej :
1. Wszystkie piasty plus łożyska
2. 4x przeguby wewn. oraz zewn.
3. Wyważenie wału plus podpora wału
4. Tylny dyfer i Torsen
5. Amortyzatory plus zawieszenie przód i kilka tulei tył
6. Felgi i opony nowka sztuka Bimoto plus ps4 Btw. Felga na d2 wymiata 😀
7. Wózek na dobrych tulejach.
Ogólnie wszystko co sie obraca, a niektóre rzeczy profilaktycznie.
Została tylko skrzynia ...
powyżej przedziału wymienionego samochód jedzie jak po stole. Jest to tak wkur... że nie macie pojęcia tym bardziej, że Babcia jeździ 50 tys rocznie.
1. Wszystkie piasty plus łożyska
2. 4x przeguby wewn. oraz zewn.
3. Wyważenie wału plus podpora wału
4. Tylny dyfer i Torsen
5. Amortyzatory plus zawieszenie przód i kilka tulei tył
6. Felgi i opony nowka sztuka Bimoto plus ps4 Btw. Felga na d2 wymiata 😀
7. Wózek na dobrych tulejach.
Ogólnie wszystko co sie obraca, a niektóre rzeczy profilaktycznie.
Została tylko skrzynia ...
powyżej przedziału wymienionego samochód jedzie jak po stole. Jest to tak wkur... że nie macie pojęcia tym bardziej, że Babcia jeździ 50 tys rocznie.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Kosmy, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak przy wymianie dyfra przedniego, to na drugiej flanszy też łożysko wymieniłeś?Masz na fakturze wyszczególnione jakie części były wymieniane w skrzyni przy tej naprawie ?często warsztaty asb ,,remontami,, nazywają wymienienie uszkodzonej czesci i to wszystko od cały remont.Sprzeglo czy to nowe czy regenerowane też może mieć wadę tym bardziej w tych czasach gdzie bardzo dobra jakość materiałów i uslug zastała już pogrzebana w kartach historii.Tarcze hamulcowe sprawdzone masz ?Jak się przegrzeja też mogą przekazywać bicie na bude.
Prostoliniowość wału ustawiona na oko. Podkładek regulacyjnych nie używałem bo wymieniałem dyfer ten z układem planetarnym plus 3 łożyska. Zero luzu na prawej flanszy ruszając półosią.Ukaniu pisze:A prostoliniowość ustawienia wału sprawdzona i wyregulowana?
Z ciekawości - w jaki sposób dobrano wszystkie podkładki regulacyjne przy wymianie kół dyferencjału?
[ Dodano: 2019-11-02, 19:32 ]
Takgarbos pisze:Widzę że masz LPG. Czy na PB i na LPG są takie same drgania??
[ Dodano: 2019-11-02, 19:34 ]
Musiałbym sprawdzić co miałem wymieniane. Tarcze przód nowka sztucka ebc gładkie plus hawk performancem. Nie doprowadzam do przegrzewania tarcz.Miś pisze:Jak przy wymianie dyfra przedniego, to na drugiej flanszy też łożysko wymieniłeś?Masz na fakturze wyszczególnione jakie części były wymieniane w skrzyni przy tej naprawie ?często warsztaty asb ,,remontami,, nazywają wymienienie uszkodzonej czesci i to wszystko od cały remont.Sprzeglo czy to nowe czy regenerowane też może mieć wadę tym bardziej w tych czasach gdzie bardzo dobra jakość materiałów i uslug zastała już pogrzebana w kartach historii.Tarcze hamulcowe sprawdzone masz ?Jak się przegrzeja też mogą przekazywać bicie na bude.