Witam , mam 3 wtyczki : niebieska , szara , zielona . Podłączyłem :
Niebieska : złącze 32,31,30 do +12 volt , złącze 29,28 do masy - 12 volt i nic pobór 85mA i nic się nie świeci , co podłączyć jeszcze ?
Jest może jakiś opis ? , można jakoś wywołać test zegarów ?
Będę wdzięczny za pomoc ....
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 02 3.3TDI ] Jak podłączyć zegary na stole .
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
na schemacie widzę że niebieska 30,31,32 to jest ale masa...
miejmy nadzieje ze maja zabezpieczenia
zobacz na razie tu http://www.sizov.org/audi/shem/2001-audi-s8-wd.pdf
później moge ci rozpisać dokładniej ze schematu z 2001 z elsy chwilowo 2002 niedostepny
bo cos mnie sie zwaliło
miejmy nadzieje ze maja zabezpieczenia
zobacz na razie tu http://www.sizov.org/audi/shem/2001-audi-s8-wd.pdf
później moge ci rozpisać dokładniej ze schematu z 2001 z elsy chwilowo 2002 niedostepny
bo cos mnie sie zwaliło
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Nie testowałem jeszcze w A8 D2, ale np. w Audi 80 B4 nie będzie działać podświetlenie i sygnalizacja włączonych świateł jeżeli nie podepniesz dwóch wtyczek - może przez nie jest jakoś zamykany obwód.Beretti pisze:Witam , mam 3 wtyczki : niebieska , szara , zielona . Podłączyłem :
Niebieska : złącze 32,31,30 do +12 volt , złącze 29,28 do masy - 12 volt i nic pobór 85mA i nic się nie świeci , co podłączyć jeszcze ?
Poniżej zrzut ekranu dla instalacji D2 z 2002 roku z silnikiem 3.3 TDI - potwierdzam to co powiedział maciu, do niebieskiej wtyczki T32 piny 30, 31, 32 są podłączone do masy auta (przewód brązowy, o przekroju 0,35)
Schemat elektryczny z programu ELSA dla rocznika 2002 w pdf - link poniżej
http://chomikuj.pl/chomikos21/motoryzac ... 964214.pdf
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
Rozpisuję:
T32 - niebieska
T32a - zielona
T32b - szara
T32
12 - swiatla on (+12V)
15 - +12V na czas odpalania
26/27 - +12V stacyjka i podczas odpalania
5/30/31/32 - masa
T32a
6 - podswietlenie +12V
daj znać
test zegarów trzeba było podkodować opisywałem co i jak
T32 - niebieska
T32a - zielona
T32b - szara
T32
12 - swiatla on (+12V)
15 - +12V na czas odpalania
26/27 - +12V stacyjka i podczas odpalania
5/30/31/32 - masa
T32a
6 - podswietlenie +12V
daj znać
test zegarów trzeba było podkodować opisywałem co i jak
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Podłączyłem tylko to :
wtyczka niebieska :
26/27 - +12V
5/30/31/32 - masa
podświetlenie też się załączyło . Zegary naprawione . Wymieniłem 2 wyświetlacze od dawcy ( licznika) . Co ciekawe , po podłączeniu akumulatora na zegarach wyświetlił się kluczyk (imo) i silnik odpala na 2 sekundy i się gasi . Kod na VCDs-ie że sterownik silnika blokowany przez imo ? WTF ? ..... ale od czego są internety ......... wprowadziłem kod do fabrycznego radia , po zdjęciu klemy się zakodowało
i imo puściło to znaczy zniknęła blokada imo
W załączniku wymienione wyświetlacze .
wtyczka niebieska :
26/27 - +12V
5/30/31/32 - masa
podświetlenie też się załączyło . Zegary naprawione . Wymieniłem 2 wyświetlacze od dawcy ( licznika) . Co ciekawe , po podłączeniu akumulatora na zegarach wyświetlił się kluczyk (imo) i silnik odpala na 2 sekundy i się gasi . Kod na VCDs-ie że sterownik silnika blokowany przez imo ? WTF ? ..... ale od czego są internety ......... wprowadziłem kod do fabrycznego radia , po zdjęciu klemy się zakodowało




W załączniku wymienione wyświetlacze .