Witam.
Mam problem z Bose po rozładowania akumulatora. Gra tylko jeden głośnik z przodu w podszybiu bez znaczenia czy z radia czy dvd leci muzyka. Ale nawigacja działa normalnie na wszystkich głośnikach. Po zeskanowaniu samochodu Obd11, wywala mi błądy w systemie nagłośnienia 01042 (sterownik nie zakodowany) i 02084 ( zabezpieczenie elementów czyli pewnie CP). Wchodząc w kodowanie mam 0000000. Czy może ktoś podesłać swoje kodowanie. I czy wogole zakoduje sterownik mając CP uaktywnione?
[D3 07 4.2TDI ] Problem z Bose po rozładowania akumulatora
Rozumiem, że trzebabedzie pewnie jechać do serwisu ale pytanie dlaczego tak się stało, skoro nic nie było wymieniane. Czyli jeśli nie usunę CP to nie będzie grało że wszystkich głośników ? Znalazłem na wiki Ross (czy coś takiego) kodowanie do bose i według tej strony powinno wyglądać tak 0000012, sterownik przyjął kodowanie ale nic się nie zmieniło. Może jakaś adaptacja by pomogła? Nie znam się na tym.dice111 pisze:Podjechalbym do ASO. U mnie licza za roboczogodzine w takim przypadku, nie wg cennika zdjecia ochrony komponentu (watpie by ktos to zrobil taniej).
- dice111
- Moderator
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
Ten typ tak ma, dlatego w D3 lepiej nie dopuszczać do słabego aku czy w ogóle go odpinać jeśli nie ma takiej potrzeby. Sterownik potrafi się uszkodzić na amen, zgubi kodowania, potrafi aktywować się CP jak w Twoim przypadku (ale w ASO to poznają, dlatego też nie kasują jak za typowe zdjęcia np z modułu z innego samochodu (przynajmniej u nas))Glinek20 pisze:(...)ale pytanie dlaczego tak się stało, skoro nic nie było wymieniane.(...)
Dokładnie tak.Glinek20 pisze:Czyli jeśli nie usunę CP to nie będzie grało że wszystkich głośników ?