[S8 D2 97 LPG ] ciezko zapala
[S8 D2 97 LPG ] ciezko zapala
witam widzę ze już wałkowane niejednokrotnie temat
ciężko zapala po nocy jak zimny a i czasami jak ciepły tez dłużej kreci aby odpalić
sytuacja wygląda następująco
wsiadam rano do auta przekręcam kluczyk pompa w baku buczy chce odpalić i mogę kręcić do usranej śmierci nie zapali
stan paliwa pełny bak
wyłączam pale 2 raz również pompa chodzi zapalił i po chwili gaśnie
wyłączam pale 3 raz zapala trzyma obroty ale po dodaniu gazu szarpie telepie strzela dopiero jak się zagrzeje jest ok
czytając forum i inne źródła wyczytałem ze pompa paliwa myślę sobie ok posiadam 2 audi a8 4,2 wiec przekładam graty (tamta pali od strzała)
przełożyłem pompę paliwa i patrze polska była zrobione obejście oringu ale nie oto
przełożyłem dalej bez zmian (tamta pali od strzała choć są zamienione miejscami)
ciśnienie paliwa sprawdzam na załączonym zapłonie 3,5-3,8b jak auto pracuje 4b
zamieniłem miejscami takie podzespoły jak
przeplywka
przepustnica
moduły zapłonowe
silniczek krokowy
czujnik położenia walu
zmieniony filtr paliwa
zmierzona kompresja od 15-15,8
podciśnienia szczelne
na kompie 0 błędów
pewno o czymś zapomniałem napisać co zrobiłem
no i co teraz gdzie szukać przyczyny ????
jakieś pomysły ?
ciężko zapala po nocy jak zimny a i czasami jak ciepły tez dłużej kreci aby odpalić
sytuacja wygląda następująco
wsiadam rano do auta przekręcam kluczyk pompa w baku buczy chce odpalić i mogę kręcić do usranej śmierci nie zapali
stan paliwa pełny bak
wyłączam pale 2 raz również pompa chodzi zapalił i po chwili gaśnie
wyłączam pale 3 raz zapala trzyma obroty ale po dodaniu gazu szarpie telepie strzela dopiero jak się zagrzeje jest ok
czytając forum i inne źródła wyczytałem ze pompa paliwa myślę sobie ok posiadam 2 audi a8 4,2 wiec przekładam graty (tamta pali od strzała)
przełożyłem pompę paliwa i patrze polska była zrobione obejście oringu ale nie oto
przełożyłem dalej bez zmian (tamta pali od strzała choć są zamienione miejscami)
ciśnienie paliwa sprawdzam na załączonym zapłonie 3,5-3,8b jak auto pracuje 4b
zamieniłem miejscami takie podzespoły jak
przeplywka
przepustnica
moduły zapłonowe
silniczek krokowy
czujnik położenia walu
zmieniony filtr paliwa
zmierzona kompresja od 15-15,8
podciśnienia szczelne
na kompie 0 błędów
pewno o czymś zapomniałem napisać co zrobiłem
no i co teraz gdzie szukać przyczyny ????
jakieś pomysły ?
GrabieC
-
- Forum Audi A8
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
- Lokalizacja: Lublin
czujnik temp ok nawet podpinany z innej a8 (tyle ze w tamtej po odpieciu czujnika auto nadal pali w sumie wszystkie czujniki moge odpiac procz polozenia walu i dalej pali )
gaz wyjezdzony ogolnie byl odlaczony od silnika wiec gaz calkowicie nie ma na to wplywu
wydaje mi sie ze rozrzad jest przestawiony bo juz nie mam gdzie szukac chyba wszystko sprawdzone
(blokady wlasnie przyszly wiec na dniach napisze)
wszystko szczelne kolektor zaciaga prawidlowo
gaz wyjezdzony ogolnie byl odlaczony od silnika wiec gaz calkowicie nie ma na to wplywu
wydaje mi sie ze rozrzad jest przestawiony bo juz nie mam gdzie szukac chyba wszystko sprawdzone
(blokady wlasnie przyszly wiec na dniach napisze)
wszystko szczelne kolektor zaciaga prawidlowo
GrabieC