Na kanale 10 mam sondy lambda
Pierwsze okienko 2.3%
2. 3.1%
3. -7.8%
4. -8.6%
Na zgaszonym silniku tyle ze juz bylo jezdzone
[ Dodano: 2019-10-29, 18:02 ]
Walcze dalej z ciezko odpalajaca s8 d2 z rana i powiem tak polowicznie rozwiazane taka sytuacja
Czujnik temp wody za glowica gdy zapiety badz odpiety auto pali tak samo tzn ciezko i jak zapali to przebiera prycha itp
Ale gdy odepne go i wepne (mam z innej a8) czujnik temp powoetrza w dolocie i dam go luzem kolo silnika
Auto rano pali jak zloto nic nie prycha kicha itp mozna jechac
Ale po jakims czasie sie gryza temperatury widocznie bo potrafi podniesc obroty nawet do 2000obr
Uprzedze czujnik zmieniany z 3 firm i dalej nic
Zmiezylem rezystancje przy okolo 10* na polu i czujnik temp wody pokazuje 4.z groszami
Natomiast czujnik temp powietrza 8.z groszani
Jaka moze byc przyczyna ??
Kompy silnika podmieniane to samo jest
[S8 D2 97 LPG ] ciezko zapala
Dominik, po jakim czasie pracy silnika wchodzi Ci z obrotami do 2 tys.? Sprawdź, czy masz naładowany akumulator, może podnosi obroty aby go doładować? Wiem, że w niektórych modelach audi był taki algorytm.grabiec pisze:(...) Ale po jakims czasie sie gryza temperatury widocznie bo potrafi podniesc obroty nawet do 2000obr
Bądź dobry jak chleb.
Z tego co pamiętam, to nie należy sugerować się wskazaniami czujnika na blacie, bo to dwa odrębne i niezależne czujniki. Sterowanie silnikiem jest na podstawie sygnałów z oddzielnego czujnika. Lepiej sprawdzać odczyty w blokach pomiarowych - wtedy masz jakiś konkret. Skoro na oryginalnym działa, to raczej wina czujnika.grabiec pisze:Tak czujnik pokazuje wszystko tak samo jak ten czujnik z przodu co temp pokazuje na licznik
Jak na blacie jestbokolo 90* to sie zaczyna podnoszenie obrotow
Ale wystarczy ze przepne na ori czujnik w glowicy to sie uspokaja wszystko
Aku naladowane
Bądź dobry jak chleb.