[D3 06 ] Światła do jazdy dziennej
Mam nawet kilka, przypomnij się za 1,5 tygodnia. Jak będę w domu to ci zmierzę. Rozumiem że chodzi ci o odbłyśnik do halogena do polifta? Chcesz średnicę odbłyśnika, czy średnicę osłony odbłyśnika? Bo to są dwie różne średnice. Jeśli myślisz o włożeniu czegoś w miejsce odbłyśnika, to myślę, że bardziej będzie cię interesować średnica otworu w osłonie przed odbłyśnikiem.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Tak. Interesuje mnie średnica otworu gdzie siedzi odbłyśnik żarówki światła do jazdy dziennej i postojówki. Chce tam zamontować okrągłe światło do jazdy dziennej "coś ala W12" na 4 diody led i przeprogramować moduł świateł. Ostatnio diagnosta się przyczepił że nie może tam być żarówka typu LED.sssebek pisze: Jeśli myślisz o włożeniu czegoś w miejsce odbłyśnika, to myślę, że bardziej będzie cię interesować średnica otworu w osłonie przed odbłyśnikiem.
Możesz przekodować moduł tak, aby ten halogen świecił z obniżoną mocą jako dzienne. Natomiast jeśli koniecznie chcesz wkładać moduł led, to zdajesz sobie sprawę z tego, że musisz rozkleić lampę bo inaczej tego zrobić się nie da ?
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Niestety nie wiem ale raczej mało, bo kable którymi zasilany jest moduł W12 wewnątrz lampy mają jakieś 0,5-0,75 mm2. Na pewno jeśli podepniesz się pod oryginalne kable z "długich" to nie przeciążysz instalacji. W jakiej wersji masz obecne światła?
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
No to nic za bardzo nie będziesz musiał robić po za zmianą kodowania. Pamiętaj tylko, że ledy oryginalne mają podwójną funkcję. Działają jako dzienne świecąc mocno, oraz działają jako postoje świecąc z około połową mocy po przełączeniu na postojówki, bądź włączeniu mijania. Nie wiem jak to dokładnie planujesz rozwiązać stosując jakiś aftermarketowy moduł (nie mówię, że się nie da tego zrobić, bo dać się da na pewno, pytanie jak jest rozwiązane sterowanie tym aftermarketowym).
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Hej. I jak? Udało się zmierzyć średnicę?sssebek pisze:Mam nawet kilka, przypomnij się za 1,5 tygodnia. Jak będę w domu to ci zmierzę. Rozumiem że chodzi ci o odbłyśnik do halogena do polifta? Chcesz średnicę odbłyśnika, czy średnicę osłony odbłyśnika? Bo to są dwie różne średnice. Jeśli myślisz o włożeniu czegoś w miejsce odbłyśnika, to myślę, że bardziej będzie cię interesować średnica otworu w osłonie przed odbłyśnikiem.
O widzisz, cały dzień czułem że coś miałem komuś sprawdzić. Jutro ci to zmierzę. Dobrze że się przypomniałeś
[ Dodano: 2024-03-10, 11:23 ]
No więc tak, przy światłach nowszego typu (polift) otwór gdzie zamontowane są ledy do jazdy dziennej (5 diod) a w innym przypadku jest dodatkowy halogen, otwór ma po wewnętrznej karby dookoła (takie jakby radełkowanie). Średnica w najwęższym miejscu (czyli od szczytu tego karbowania do szczytu karbowania po drugiej stronie) wynosi jakieś 89mm.
[ Dodano: 2024-03-10, 11:23 ]
No więc tak, przy światłach nowszego typu (polift) otwór gdzie zamontowane są ledy do jazdy dziennej (5 diod) a w innym przypadku jest dodatkowy halogen, otwór ma po wewnętrznej karby dookoła (takie jakby radełkowanie). Średnica w najwęższym miejscu (czyli od szczytu tego karbowania do szczytu karbowania po drugiej stronie) wynosi jakieś 89mm.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
[ Dodano: 2024-03-10, 11:23 ]
No więc tak, przy światłach nowszego typu (polift) otwór gdzie zamontowane są ledy do jazdy dziennej (5 diod) a w innym przypadku jest dodatkowy halogen, otwór ma po wewnętrznej karby dookoła (takie jakby radełkowanie). Średnica w najwęższym miejscu (czyli od szczytu tego karbowania do szczytu karbowania po drugiej stronie) wynosi jakieś 89mm.[/quote]
Pisząc o lampie z halogenem masz na myśli światło do jazdy dziennej?
No więc tak, przy światłach nowszego typu (polift) otwór gdzie zamontowane są ledy do jazdy dziennej (5 diod) a w innym przypadku jest dodatkowy halogen, otwór ma po wewnętrznej karby dookoła (takie jakby radełkowanie). Średnica w najwęższym miejscu (czyli od szczytu tego karbowania do szczytu karbowania po drugiej stronie) wynosi jakieś 89mm.[/quote]
Pisząc o lampie z halogenem masz na myśli światło do jazdy dziennej?