Witam, zwrotnice nie są pogięte ani spawane. Czy mogą być krzywe? Nie widać gołym okiem, ale... po pierwsze gdy byłem (po raz 4) na ustawianiu zbieżności to pytałem o taką możliwość i facet powiedział, że gdyby zwrotnice były skrzywione to nie ustawił by mi zbieżności, po drugie jak już wcześniej wspominałem kolega miał s8 d2 i w niej krzywą zwrotnice to faktycznie na ustawianiu zbieżności jedno koło miał pod kątem obrócone do środka. Zwrotnice obie z takimi samymi numerami i wyglądają ok, już wam podrzucam zdjęcie. A przy okazji zapodam fotkę jak wygląda przednie koło po wkręceniu dwóch gum w springi.
Wracając do tego co zrobione:
wymienione komplet wahaczy na Febi (poprawiło kąty kół),
wymiana końcówek drążków (same drążki są proste),
regeneracja maglownicy,
amortyzatory w bdb stanie, nie pasują mi już tylko sprężyny.
[D2 01 4.2PB/LPG ] Problem z układem kierowniczym.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 wrz 2019, 19:59
- Lokalizacja: Węgorzewo
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 wrz 2019, 19:59
- Lokalizacja: Węgorzewo
Wczoraj coś mnie zaskoczyło w audi. W poniedziałek zmieniałem oponki zimowe na nówki no i jak odebrałem auto to zauważyłem, że lżej chodzi wspomaganie a przy okazji już tak nie blokuje podczas wykręcania. Czuć taki nagły opór, ale nie na tyle, żeby nie móc odkręcić kierownicy. Już prawie jest tak jak powinno być, tylko co opony maja z tym wspólnego? Są bardziej miękkie i pompa wspomagania ma lżej? Czyżby można było się przyglądać pompie? niby nie słychać wycia, płyn był wymieniany, sitko w zbiorniczku czyszczone itd. Porównywałem też te wahacze z inna audi i na pierwszy rzut oka stoją podobnie wysoko, ale przy maksymalnym skręceniu widać, że górny wahacz w ogóle nie dotyka końcówki drążka.
Odgrzeję - co dalej wyszło w tym temacie?Mateusz1990 pisze:Wczoraj coś mnie zaskoczyło w audi. W poniedziałek zmieniałem oponki zimowe na nówki no i jak odebrałem auto to zauważyłem, że lżej chodzi wspomaganie a przy okazji już tak nie blokuje podczas wykręcania. Czuć taki nagły opór, ale nie na tyle, żeby nie móc odkręcić kierownicy. Już prawie jest tak jak powinno być, tylko co opony maja z tym wspólnego? Są bardziej miękkie i pompa wspomagania ma lżej? Czyżby można było się przyglądać pompie? niby nie słychać wycia, płyn był wymieniany, sitko w zbiorniczku czyszczone itd. Porównywałem też te wahacze z inna audi i na pierwszy rzut oka stoją podobnie wysoko, ale przy maksymalnym skręceniu widać, że górny wahacz w ogóle nie dotyka końcówki drążka.
I want something good to die for to make it beautiful to live