![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wymiana pompy paliwa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 60
- Rejestracja: 28 mar 2017, 21:42
- Lokalizacja: tychy
witam ,u mnie na szczęście wszystko działa ale mam pytanko.bo potrzebuje założyć ssak do webasto bo zalozylem se webasto analogowe i wpielem sie w przelew z listwy i niestety webastu po jakimś czasie brakuje paliwa i gaśnie.więc musze pdciągnąć przewód prosto ze zbiornika.z tego co wyczytałem to w d2 było paliwo podawane przez śrube drążoną do webasto.dzisiaj wykręciłem tą długą śrube i nie ma w niej dziury i sie zastanawiam jak to było naprawdez tym oryginalnym ujęciem do webasto.i drugie pytanie,bo mam czerpak do webasto taki z dlugą rurką i jego najwyżej gdzieś obok zamontuje,tylko mam obawy po tym co czytam żeby to demontować.i czy jak wyciągne delikatnie ten kosz do góry żeby tylko wywiercić w deklu dziurke i zamontować czerpak to nic nie popsuje?albo zamontowac w deklu plywaka?prosił bym o wskazówki.pozdro
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
a nie lepiej kupić taką śrube? napewno ktoś by mial taką, u mnie po wymianie pompy i zestawu uszczelek paliwo bybierane jest do zera, sprawdzone na rezerwie , zjechałem z poziomem paliwa na zasięg 50 km i po nocy miodzio odpala
[ Dodano: 2019-01-18, 14:52 ]
https://allegro.pl/oferta/audi-a8-d2-94 ... 6871649174
[ Dodano: 2019-01-18, 14:52 ]
https://allegro.pl/oferta/audi-a8-d2-94 ... 6871649174
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
-
- Forum Audi A8
- Posty: 265
- Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
- Lokalizacja: Samborowo
U mnie pompa nadal sprawuje się bez zarzutu, ale za to znowu czeka mnie wyciąganie, bo wyłamało mi kawałek plastiku trzymającego pływak i cieknie delikatnie przy pełnym zbiorniku.
Może komuś z was wala się niepotrzebny kosz ? Mi potrzebna jest sama górna cześć kosza.
Dokładnie prawa cześć na zdjęciu , tu już rozebrane https://3.allegroimg.com/s400/0367fa/b3 ... c486f8e213
Może komuś z was wala się niepotrzebny kosz ? Mi potrzebna jest sama górna cześć kosza.
Dokładnie prawa cześć na zdjęciu , tu już rozebrane https://3.allegroimg.com/s400/0367fa/b3 ... c486f8e213
Witam wszystkich po długiej przerwie,
Mam pilną prośbę. Przeczytałem wątek ale chciałbym zapytać ponieważ wpisy są dosyć stare i nie wiem czy aktualne i czy się coś nie zmieniło. Właśnie jestem w trakcie wymiany pompy paliwa w Audi S8 D2 po lifcie 99r. Oczywiście robi to mechanik. Zaproponował wymianę pompy za 150zł i coś trzeba jeszcze rzeźbić. Czy moglibyście podać co polecacie wymienić, jakich firm żeby nie trzeba było rzeźbić i żeby pochodziło to następne naście lat? Może jakieś konkretne numery części? Wiem że piszę trochę z partyzanta ale jestem lekko pod ścianą, muszę działać szybko ponieważ nie chcę znowu stanąć gdzieś w polu z rodziną.
Może ktoś z forum pomoże w zakupie takich części? Proszę o priv.
Dziękuję i pozdrawiam.
Mam pilną prośbę. Przeczytałem wątek ale chciałbym zapytać ponieważ wpisy są dosyć stare i nie wiem czy aktualne i czy się coś nie zmieniło. Właśnie jestem w trakcie wymiany pompy paliwa w Audi S8 D2 po lifcie 99r. Oczywiście robi to mechanik. Zaproponował wymianę pompy za 150zł i coś trzeba jeszcze rzeźbić. Czy moglibyście podać co polecacie wymienić, jakich firm żeby nie trzeba było rzeźbić i żeby pochodziło to następne naście lat? Może jakieś konkretne numery części? Wiem że piszę trochę z partyzanta ale jestem lekko pod ścianą, muszę działać szybko ponieważ nie chcę znowu stanąć gdzieś w polu z rodziną.
Może ktoś z forum pomoże w zakupie takich części? Proszę o priv.
Dziękuję i pozdrawiam.
- Muciek
- Forum Audi A8
- Posty: 53
- Rejestracja: 15 mar 2015, 12:49
- Lokalizacja: Gdańsk
Baron, co do części to śmiało możesz uderzać do Michała Wruszaka - znajdziesz łatwo na Facebook'u, na forum konto też ma. Za 150zł to usługa wymiany czy pompa, bo jak pompa to coś za tanio wydaję mi się. Ja ostatnio zmieniałem u siebie i 'mechanik' włożył za słabą, która nie dawała rady, u innego mechanika została włożona prawidłowa i problem został rozwiązany (jaka dokładnie, niestety nie powiem), a się jeszcze potem okazało, że piszczy co jakiś czas w związku z czym auto znów pojechało do mechanika, żeby uszczelnić tam wszystkie rzeczy, bo auto dostawało lewego powietrza także przebojów z pompą było trochę dlatego radzę zrobić raz a porządnie 

EX - S124 3.0TD Turbo SportLine 92'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
Dzięki za pomoc. Właśnie dlatego postanowiłem poprosić Was o pomoc. Czytałem wątek i wyłażą różne rzeczy przy okazji zabawy z pompą. 150zł to za samą pompę. Wiem że jakieś kostki trzeba jeszcze przerabiać. Jestem w stanie zapłacić więcej żeby tam nie zaglądać następne paręnaście lat a przede wszystkim żeby nie stanąć na drodze tak jak ostatnio.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
Dziękuję za pomoc. Pompa VDO już zamówiona, oringi będę musiał gdzieś znaleźć. Komplet uszczelek z ASO to ponad 700zł. No i modły żeby mechanikowi wszystko poszło zgodnie ze sztuką. Przeanalizuje wątek i postaram się znaleźć wszystkie haczyki i pułapki jakie mogą go czekać. Tak na wszelki wypadek, choć wierzę że sobie poradzi.
No i podsunę mu pomysł z tym bypassem.
Pozdrawiam
No i podsunę mu pomysł z tym bypassem.
Pozdrawiam
- Muciek
- Forum Audi A8
- Posty: 53
- Rejestracja: 15 mar 2015, 12:49
- Lokalizacja: Gdańsk
Baron, przeanalizuj dobrze, bo wbrew pozorom poprawne zamontowanie tej pompy nie jest takie proste i czytając przygody innych dochodzę do wniosku, że mało kto potrafi to zrobić poprawnie. Na koniec jak już wszystko będzie ok, to zatankuj go do pełna ![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
EX - S124 3.0TD Turbo SportLine 92'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
EX - C220 CDI Elegance ASB 98'
CLK 200 Elegance ASB 97'
Audi A8 D2 4.2 Quattro 01'
Właśnie wiem że to nie takie proste dlatego chcę mechanikowi pomóc punktując wszystkie haki jakie po drodze mogą go spotkać. Teraz jedyne co mnie trapi to czy szukać uszczelek dopasowując je czy jednak zrobić skok na komplet ori, ale to trochę chora kasa 750zł. Z tego co wiem będzie potrzebna ta mała uszczelka, ponieważ już dzisiaj okazało się że jest na niej nieszczelność. Po wszystkim napiszę jak poszło.
[ Dodano: 2019-05-29, 23:29 ]
Witam ponownie,
Pompa wymieniona i działa świetnie. Pierwsza pompa za 150zł nie miała prawa działać ponieważ nie pasowała w ogóle mechanicznie (nie pamiętam dokładnie ale ilość króćców się nie zgadzała). Po zakupie pompy VDO i wydrukowaniu mechanikowi schematu działania tej pompy w A8 D2 wszystko stało się proste. Cytując słowa mechanika stwierdził że to czynność bardzo prosta jak zna się mechanizm działania tej pompy. A robił to pierwszy raz w A8. Dobierał gdzieś jakąś małą uszczelkę. Oczywiście spuścił też paliwo żeby sprawdzić czy auto jeździ na rezerwie. Ja też mam już za sobą jazdę na rezerwie, po nocy i zawsze pali na dotyk.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Dzięki temu wątkowi wszystko było dużo prostsze.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2019-05-29, 23:29 ]
Witam ponownie,
Pompa wymieniona i działa świetnie. Pierwsza pompa za 150zł nie miała prawa działać ponieważ nie pasowała w ogóle mechanicznie (nie pamiętam dokładnie ale ilość króćców się nie zgadzała). Po zakupie pompy VDO i wydrukowaniu mechanikowi schematu działania tej pompy w A8 D2 wszystko stało się proste. Cytując słowa mechanika stwierdził że to czynność bardzo prosta jak zna się mechanizm działania tej pompy. A robił to pierwszy raz w A8. Dobierał gdzieś jakąś małą uszczelkę. Oczywiście spuścił też paliwo żeby sprawdzić czy auto jeździ na rezerwie. Ja też mam już za sobą jazdę na rezerwie, po nocy i zawsze pali na dotyk.
Dziękuję wszystkim za pomoc. Dzięki temu wątkowi wszystko było dużo prostsze.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 paź 2016, 20:31
- Lokalizacja: Bystrzyca Górna
- gtfan
- Super Klubowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
- Lokalizacja: Lublin
Od jakiego poziomu paliwa zaczyna gorzej zapalać? Uszczelka metalowo-gumowa jest równo z lustrem benzyny przy ok 1/3 baku. Próbowałeś rano zajrzeć do baku jakimś endoskopem (po wyjęciu czujnika poziomu paliwa po stronie pasażera da się sprawdzić czy w koszu jest paliwo).
Znajomemu ostatnio pomogła zmiana oringów na regulatorze ciśnienia paliwa. Dalej nie jest idealnie, ale mówił, że poprawę czuć.
Znajomemu ostatnio pomogła zmiana oringów na regulatorze ciśnienia paliwa. Dalej nie jest idealnie, ale mówił, że poprawę czuć.
Four rings to rule them all