[D2 preFL ALL ] Regeneracja Dyferencjału(mostu)
[D2 preFL ALL ] Regeneracja Dyferencjału(mostu)
Szanowni.
Tag wybrałem pod siebie ale temat dotyczy wszystkich quattro. Nie przypominam sobie ani nie znalazłem niczego ciekawego,jezeli ktos widział prosze nakierować.
Problem dotyczy tylnego dyfra. Jak wiemy w wielu jak nie wiekszości przedliftów sa one juz zmęczone i maja spore luzy. Skutkuje to chamskim zachowaniem sie ASB szczególnie przy redukcji biegów i przy wrzucaniu wstecznego.
U mnie juz raz zmieniany sie wyluzował i z rozmowy z Markiemp750 ktory posiada podobne auto wynika że problem jest powszechny,także Paweł(szeryfish) ktory ma ostatnio okazje czesto mnie widywać stwierdził że luz na wale jest za duzy stad moja konsternacja.
Skrzynie biegow mam po remoncie kompleksowym a od jego czasu regularnie serwisowana i pracuje jak zegareczek ale niekulturalnie nawet jak na CMLa.
Wiele D3 ma tez problemy z tym dyfrem,miałcza,terkocza psuja się. uzywki to loteria a nowy w ASO ok jedyne 20tys zł do D3....
Dzis bede sie informował w znalezionych na necie firmach co do regeneracji owych dyfrów ale pytam was czy macie jakies z tym doświadczenie?? Możecie cos polecic albo okreslic jakieś mozliwości i ceny??
Tag wybrałem pod siebie ale temat dotyczy wszystkich quattro. Nie przypominam sobie ani nie znalazłem niczego ciekawego,jezeli ktos widział prosze nakierować.
Problem dotyczy tylnego dyfra. Jak wiemy w wielu jak nie wiekszości przedliftów sa one juz zmęczone i maja spore luzy. Skutkuje to chamskim zachowaniem sie ASB szczególnie przy redukcji biegów i przy wrzucaniu wstecznego.
U mnie juz raz zmieniany sie wyluzował i z rozmowy z Markiemp750 ktory posiada podobne auto wynika że problem jest powszechny,także Paweł(szeryfish) ktory ma ostatnio okazje czesto mnie widywać stwierdził że luz na wale jest za duzy stad moja konsternacja.
Skrzynie biegow mam po remoncie kompleksowym a od jego czasu regularnie serwisowana i pracuje jak zegareczek ale niekulturalnie nawet jak na CMLa.
Wiele D3 ma tez problemy z tym dyfrem,miałcza,terkocza psuja się. uzywki to loteria a nowy w ASO ok jedyne 20tys zł do D3....
Dzis bede sie informował w znalezionych na necie firmach co do regeneracji owych dyfrów ale pytam was czy macie jakies z tym doświadczenie?? Możecie cos polecic albo okreslic jakieś mozliwości i ceny??
Luzy na dyfrze idzie skasowac stosownym jego naciągiem. Niestety jest to skomplikowana procedura i wymaga speecjalistycznych narzędzi. Wiadomo jak zeby są zużyte to może się nie da tego nawet zrobic. Mam znajomego, który wkłada szpery do tylnych mostów (te oryginalne) do aut z manualami i poskładanie tego tak żeby nie miało to luzów jest nie lada wyzwaniem. Jeśli potrzebne Ci są szczegóły to zadzwonię do niego i zapytam jak, kiedy i ewentualnie za ile o ile będzie zainteresowany robotą (bo tak naprawdę to podobnie jak ja siedzi chlopak na dyrektorskim stołku a auta grzebie z pasji a nie chęci czerpania kasy)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Najprawdopodobniej bede wymienial niebawem dyfra na troche lepszy to jak ktos potrzebuje na testy mogę podesłać swój wyluzowany.
Ze wzgledu na sporo wydatków istotna bedzie dla mnie wycena zabawy takiej i jak sobie $ uszykuje to ruszymy z tematem.
Wiem juz że skasowanie luzu(zmniejszenie go) jest łatwiejsze jak składanie go od nowa by potem pracował cicho i sprawnie.
Jeszcze jedna opcja do 4hp-dyfer z D1 czy da sie zaadoptować? Tam były inne z Torsenem własnym.
Ze wzgledu na sporo wydatków istotna bedzie dla mnie wycena zabawy takiej i jak sobie $ uszykuje to ruszymy z tematem.
Wiem juz że skasowanie luzu(zmniejszenie go) jest łatwiejsze jak składanie go od nowa by potem pracował cicho i sprawnie.
Jeszcze jedna opcja do 4hp-dyfer z D1 czy da sie zaadoptować? Tam były inne z Torsenem własnym.
- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów
Panowie ... Odgrzewam temat bo postanowiłem z braciakiem wziac się za mosty w d2 z racji braku kogokolwiek kto podejmie się ich regeneracji ... . mam 3 A8 D2 w domu i każda miała luz mniejszy czy wiekszy zamówiliśmy częśći z ASO z niemiec bo w polsce oczywiscie W ASO niema . mineło już ze 4 lata i do tej pory zrobiliśmy okazyjnie około 8 takich dyfrów, które pracują do dziś bez żadnych problemow.
Edit...
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="2" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Post został usunięty, gdyż zawier
Edit...
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="2" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Post został usunięty, gdyż zawier
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Rudek89, łącznie zmieniany 3 razy.
Drogi kolego,Rudek89 istotą forum jest dzielenie się wiedzą dostępną dla wszystkich.
Jeśli nie masz nic do dodania, to po prostu nie dodawaj postów.
Jeśli chcesz pisać posty typu ( zainteresowani naprawą dzwonić ... ) to zapraszam na aukcje internetowe, bądź do działu ogłoszeń.
Traktuje w/w post jako rekalamę w nie odpowiednim dziale i otrzymujesz ostrzeżenie.
Dodatkowo otrzymujesz zakaz otrzymywania PW w w/w celu który nie jest zgodny z polityką forum.
Pozdrawiam
ernesto.
Jeśli nie masz nic do dodania, to po prostu nie dodawaj postów.
Jeśli chcesz pisać posty typu ( zainteresowani naprawą dzwonić ... ) to zapraszam na aukcje internetowe, bądź do działu ogłoszeń.
Traktuje w/w post jako rekalamę w nie odpowiednim dziale i otrzymujesz ostrzeżenie.
Dodatkowo otrzymujesz zakaz otrzymywania PW w w/w celu który nie jest zgodny z polityką forum.
Pozdrawiam
ernesto.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
slaweg
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI