części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 2.8PB/LPG ] ACK nierówna praca na biegu jałowym

radoslaw.jurga
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 01 paź 2019, 21:23
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

[D2 96 2.8PB/LPG ] ACK nierówna praca na biegu jałowym

Post autor: radoslaw.jurga » 01 paź 2019, 21:37

Witam wszystkich. Otóż mam taki problem z moim audi, auto mam od nie dawna i gdy je kupiłem gasło gdy dojeżdżałem do krzyżówki, odpalało i jechałem dalej.Więc wymieniłem przepustnice na inna ,adaptacja ok, błędy pokasowane i temat zamknięty już nie gasła,profilaktycznie dostała nowe świece i przewody zapłonowe. Lecz borykam się z takim problemem iż audi na biegu jałowym nie równo pracuje jakby na jeden cylinder nie paliła lecz nie do końca(nie wiem jak to opisać) po prostu no słychać ,że jest coś nie tak. Dodatkowo przy przełączeniu z gazu na benzynę potrafi momentalnie zgasnąć lecz problemu z odpaleniem nie ma. Nie wiem co przejrzeć najpierw? Wiem, że najpierw trzeba benzynę ogarnąć a potem lpg ale od czego zacząć? Sondy,wtryski,jakieś czujniki? A właśnie czujnik położenia wału? Na kompie Delphi pokazuj wartości w - nie wiem czy to dobrze, czy lepiej na VAG-u patrzeć? Liczę na podpowiedzi,odpowiedzi lub na namiar na kogoś kto naprowadzi mnie na jakiś trop. Pozdrawiam

Czy gdy padną napinacze łańcuszków od wałków to auto nie równo pracuje?

A może ktoś chociaż napisze mi jakie bloki mam przejrzeć na komputerze żeby coś wywnioskować?
Ostatnio zmieniony 31 paź 2019, 20:20 przez radoslaw.jurga, łącznie zmieniany 5 razy.

Miś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 104
Rejestracja: 17 mar 2018, 16:14
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Miś » 01 lis 2019, 17:35

Moduły zapłonowe sprawdzales?przyczyn może być wiele falujacych obrotów silnika, wtryski paliwa,lewe powietrze,zawór podciśnienia paliwa,pompa paliwa,świece,cewki,przewody,sondy lambda.Co do lancuszkow jak by padały byś miał mała grzechotke w silniku.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lis 2019, 17:50

nawet może być podpalony zawór

radoslaw.jurga
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 01 paź 2019, 21:23
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: radoslaw.jurga » 01 lis 2019, 18:40

To nie falowanie obrotów. Tutaj film
Najbardziej widać po wydechu, że przebiera
Świece mam nowe, przewody zapłonowe też, przepustnica czysta szczelna zaadaptowana.

Podcisnienia są ok, jeśli chodzi o sondy to na parametrach pracują, przepływka też jest ok.

Podmieniłem czujnik temperatury cieczy i powietrza zasysanego.
Wtryski założone inne brak poprawy.

Blad jaki mi wraca chociaż jako nieciagly. To zablokowany sterownik silnika, coś takiego, będzie kolejny raz to napisze dokładnie.

Pompa paliwa? Czyli na LPG powinna być poprawa?
Zawór też raczej by było słychać.

A w tych blokach na kompie 90 i 93 czy jakoś tak co tam za wartości powinny być? Ponoć to wyklucz te napinacze czy łańcuszki.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 lis 2019, 20:37

w jednym bloku masz wychylenia nastawników w drugie ustawienie prawidłowe paska fajnie jak by b yło 0
masz lpg i tam masz waldemary czerwone jakość jest ich bardzo niska moze podlewa go gazem bez wtryskiwacze reduktor zakręć na butli wypuść lpg i obacz może też regulator paliwa puszczać

radoslaw.jurga
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 01 paź 2019, 21:23
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: radoslaw.jurga » 10 lut 2020, 20:08

Te wychylenia to pierwszy po przegazowaniu wzrasta do 3 potem powoli wraca do 0,drugi cały czas pokazuje 0.
Latałem na zakręconym lpg też bez zmian.
Reduktor paliwa podmieniłem zero poprawy.

Dałem innego kompa,nawet bym powiedział ,że jest gorzej.

Czasami teraz długo kreci,bez reguły zimny ciepły.
Ktoś podpowie coś jeszcze? Nie mam już pomysłów. <bezradny>

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 11 lut 2020, 00:09

Tu albo szklana kula albo na początek pomiar sprężania.
Kot też jest Quattro

radoslaw.jurga
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 01 paź 2019, 21:23
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: radoslaw.jurga » 11 lut 2020, 00:22

Sprężanie średnieokolice 10 na każdym ale równo..

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 lut 2020, 07:37

troszkę i tak mało :P
lewizny brak ?

radoslaw.jurga
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 35
Rejestracja: 01 paź 2019, 21:23
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Post autor: radoslaw.jurga » 11 lut 2020, 11:16

Tak wiem że mało ale w miarę równo więc tu trochę odpuszczam to. Lewizny brak uszczelniałem. Zauważyłem, że parametr temperatura zasysanego powietrza pokazuje 30°c gdy na dworze są 4°c,moze tutaj jest problem? Tylko z tego co pamiętam ten czujnik był podmieniany

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl