Witam.
Od paru dni przeszukuję mozolnie fora i niestety nie mogę znaleźć potrzebnych informacji.
Auto zachowuje się dziwnie.
Skrzynia chodzi idealnie do przodu do tyłu zero szarpnięć i innych ekscesów. Problem pojawia się przy hamowaniu jeśli wyhamujemy do zera dostajemy na twarz tryb awaryjny wraz z błędem 17114. Gasimy odpalamy i znów wszystko śmiga aż do wyhamowania do zera . Samo hamowanie nie robi nic niepokojącego redukcje biegów bez problemu i szarpnięcia.
Błędy na silniku sporadycznie wywala zapłon na wszystkich 8 cyl. i sonda .
Proszę doświadczonych kolegów o rady gdyż ja dopiero zaczynam walkę z A8
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Tryb awaryjny po zatrzymaniu.
[D2 98 4.2PB/LPG ] Tryb awaryjny po zatrzymaniu.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez wonsz85, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomidorem się nie ogolisz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
W wyszukiwarkę wrzuć "17114", niekoniecznie problem mechaniczny jak poczytasz, ale... najpierw zrobiłbym porządek z silnikiem, praca ASB jest z nim silnie związana - sprawdzić co jest powodem wypadania zapłonu (uszkodzony moduł (?)), wymienić sondę lub sprawdzić wiązkę i diagnozować dalej jeśli problem z ASB nadal będzie występował.
Black Cars Matters
Najpierw zrob porzadek z silnikiem jak kolega pisze,co do skrzyni na poczatek sprawdz jaki masz stan oleju w skrzyni i kolor spusc troche do sloika moze masz za malo lub jest zanieczyszczony i wymiana pomoze jak nie prawdopodobnie trzeba bedzie grzebac dalej.Sam blad skrzyni 17114 nie zwiastuje nic dobrego i taniego,tutaj masz ladnie opisane wszystko odnosnie tego legendarnego bledu tiptronica:https://www.a8team.pl/d2-00-42pb-proble ... ight=17114
Po usunięciu błędów i pojeżdżeniu zostały dwa błędy silnika jeden ABS który się pojawia i znika i dwa błędy skrzyni.
Tak więc silnik :
P0454 i P0140
skrzynia
P0730 i P0703
Tak więc dla każdego coś miłego. Na początek biorę się za czujnik stopu (ten z podciśnieniem)
[ Dodano: 2020-03-15, 18:58 ]
problemem był czujnik stopu ( ten z podciśnieniem) po wymianie na nowy problemów niema.
Dzięki wszystkim za wsparcie.
Tak więc silnik :
P0454 i P0140
skrzynia
P0730 i P0703
Tak więc dla każdego coś miłego. Na początek biorę się za czujnik stopu (ten z podciśnieniem)
[ Dodano: 2020-03-15, 18:58 ]
problemem był czujnik stopu ( ten z podciśnieniem) po wymianie na nowy problemów niema.
Dzięki wszystkim za wsparcie.
Pomidorem się nie ogolisz.