[D3 04 4.2MPI ] Wymiana rozrzadu
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 gru 2019, 19:27
- Lokalizacja: Darłowo
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Panowie wyciągałem nastawnik faz na lewej głowicy i nie rozpinałem rozrządu po zamontowaniu już nie zgadzaly mi się znaki na wałkach , jeden wałek na znaku a 2 jak by o jeden ząbek ale pomiędzy nimi jest 16 oczek czyli niby dobrze czy po odpaleniu nastawnik sie ustawi i walki między sobą wejda na swoje położenie?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Witam Panowie
Trochę pilna sprawa czy mógłbym prosić kogoś o podesłanie instrukcji wymiany rozrządu, chciałbym go ustawić jak przewiduje procedura.
Poszukuję również poduszki prawy przód pod silnik o nr 4E0199267S lub 2E0199267J, jakby ktoś miał proszę o info.
Audi A8 D3 4.2 bfm
arozen@o2.pl
Z góry dziękuję za pomoc
Trochę pilna sprawa czy mógłbym prosić kogoś o podesłanie instrukcji wymiany rozrządu, chciałbym go ustawić jak przewiduje procedura.
Poszukuję również poduszki prawy przód pod silnik o nr 4E0199267S lub 2E0199267J, jakby ktoś miał proszę o info.
Audi A8 D3 4.2 bfm
arozen@o2.pl
Z góry dziękuję za pomoc
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Ta poduszka to przód przy chłodnicy tak ? Zregeneruj ją sobie. Używki są praktycznie nie do dostania i cena jak za złoto.arozen pisze:Witam Panowie
Trochę pilna sprawa czy mógłbym prosić kogoś o podesłanie instrukcji wymiany rozrządu, chciałbym go ustawić jak przewiduje procedura.
Poszukuję również poduszki prawy przód pod silnik o nr 4E0199267S lub 2E0199267J, jakby ktoś miał proszę o info.
Audi A8 D3 4.2 bfm
arozen@o2.pl
Z góry dziękuję za pomoc
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 sty 2021, 23:00
- Lokalizacja: Miasteczko Krajeńskie
Może ktoś podesłać opis z Elzy poprawnego montażu paska w 4,2 BFM? Chodzi mi o to, że niby jest tam do zachowania kolejność tak, by pasek nie łapał luzu między głowicami po postoju. Podrzuci ktoś na @ ? Mój adres dtruchel48@wp.pl będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Masz luzne kola na walkach. Walki zblokowane, wal tez, pasek zalozony, napinacz zablokowany drucikiem. Napinasz uklad rolka mimosrodowa, tak zeby pasek zaczal sie napinac, dokrecasz rolke. Odblokowujesz napinacz i delikatnie kluczem naciagasz ramie napinacza. Ramie na ktorym jest rolka powinno byc okolo 5mm od napinacza. W tym momencie masz pasek napiety i nigdzie zadnego luzu. Jak spierdolisz to wciskasz i blokujesz napinacz, przestawiasz rolke mimosrodowa i jedziesz od nowa. Po wszystkim dokrecasz kola na walkach, zdejmujesz blokady i tyle.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Dziękiszeryfisch pisze:Masz luzne kola na walkach. Walki zblokowane, wal tez, pasek zalozony, napinacz zablokowany drucikiem. Napinasz uklad rolka mimosrodowa, tak zeby pasek zaczal sie napinac, dokrecasz rolke. Odblokowujesz napinacz i delikatnie kluczem naciagasz ramie napinacza. Ramie na ktorym jest rolka powinno byc okolo 5mm od napinacza. W tym momencie masz pasek napiety i nigdzie zadnego luzu. Jak spierdolisz to wciskasz i blokujesz napinacz, przestawiasz rolke mimosrodowa i jedziesz od nowa. Po wszystkim dokrecasz kola na walkach, zdejmujesz blokady i tyle.