części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8

prnit
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 29 paź 2017, 10:52
Lokalizacja: Wawa

[S8 D4 13 ] Stage 3 w audi S8

Post autor: prnit » 19 kwie 2020, 13:53

Hej mam pytanko, czy wiecie jakie wygląda stage 3 w S8?
Stage 1 to program na 600-640KM
Stage 2 to program plus DP i dolot 640-680KM
Stage 3 to zmiana turbin czyli mozna zrobić hybrydy na 750KM lub nawet i 800 z metanolem

Pytanie co jest dokładnie potrzebne do zmiany turbin w stage 3? oczywiscie hybrydy ale co jeszcze? jak z układem paliwowym, do ilu starczają wtryski i pompa? owczywiscie zaraz jest temat IC, czy trzeba go robić od razu jesli ma być max 750 na hybrydach? oczywiscie pełen wydech lub tylko DP, bo tutaj też koło 10-30km może nawet odejść.
Ktoś się w to już bawił? jakie są maksymalne wartości możliwe do osiągnięcia na seryjnych podzespołach typu układ paliwowy, dolotowy (tylko zmiana na KN).

pozdrowionka

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 19 kwie 2020, 15:23

chyba bezpieczniej będzie opierać się na źródłach sprawdzonych jak
https://www.abt-sportsline.com/audi-tun ... 94!CCC0CB1
lub
https://www.mtm-online.de/konfigurator/ ... S8D4FL382Q

opinie forumowych specjalistów, którzy posiadają rok auto a pozjadali wszystkie rozumy są obarczone dużym ryzykiem ;)

ps: ciekawa dyskusja 3 panów

prnit
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 29 paź 2017, 10:52
Lokalizacja: Wawa

Post autor: prnit » 19 kwie 2020, 15:36

A wiesz ile kosztują przeróbki w tych firmach? Poza tym często nasi rodzimi tunerzy potrafią zrobić auto lepiej niż te firmowe marki gdzie często na hamowniach efekty ich pracy okazywały się jedną wielką ściemą. Te silniki są już trochę na rynku, właściwie zaraz będzie 10 lat i nie jest to magia. Ja zawsze wole korzystać z uwag na forach niż jechać do firmy typu mtm i zostawiać im 10x więcej pieniędzy za tą samą pracę....powiesz gwarancja, marka itd...taaa oczywiście, marketingowe bzdury...znajdą powód żeby nie zapłacić to nie zapłacą. P.S nie wiem co w tym filmiku mówią panowie bo niemieckiego nie znam P.S 2 o znalazłem cene na mtm prawie 40 tys euro za 800KM :] taa oczywiscie już lece, ta kwota to jest więcej niż zapłaciłem za auto hehheheh

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 19 kwie 2020, 18:37

W którymś poście poruszałem ten temat i kolega Hgo z tego co pamiętam wspomniał o kwocie 15 tyś pln i moc powyżej 600ps.Napisz do niego,bo z tego co pisał ma ok.680 koni.Z polskich firm specjalizujących się w audi Sportmile i Pachura to polska czołówka.

prnit
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 29 paź 2017, 10:52
Lokalizacja: Wawa

Post autor: prnit » 19 kwie 2020, 20:53

ja bardziej lubię sam wiedzieć co trzeba wymienić w aucie i na strojenie dopiero jechać finalnie, te dwie firmy o których wspomniałeś robią robotę ale są do tego bardzo kosztowne ;) znam Adama z e Sportmile, robi dobrą robotę ale trochę przesadza z cenami, pachura działa głównie na produktach mtm i firmówkach i u nich też wszystko jest mocno przesadzone..wiem już ile kosztuje zrobienie turbin na hybrydy, pytanie co trzeba zmienić jeszcze w aucie aby dojść do 800.

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 20 kwie 2020, 00:15

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 00:59 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 20 kwie 2020, 01:09

Hgo pisze:Do Panton- Dla mnie jesteś zwykłym oszołomem. Nawet jak mam rok auto to i tak o rok dłużej od Ciebie, nie wspomnę o innych projektach i osiągnięciach. Potrafisz tylko powielać wyczytane informacje w sieci i szczekać na forum natomiast jak ktoś gasi Twoje wywody podkulasz ogon i milczysz. Kontynuuj dyskusję tam gdzie ją zacząłeś i gdzie Twoja "wiedza" się skończyła.
Hgo pisze:Ponton jak to skomentujesz ? :) <boisie>
Odnośnie Twoich kompetencji i fachowości z tematu:

https://www.a8team.pl/d4-all-40-tfsi-a8 ... 997,30.htm
Hgo pisze:Z ciekawostek miałem downpipe APR poprzednio i powodował on problem z misfires, których przez okres 100 km było około 100 na różnych cylindrach ( oczywiście check się nie świecił ani nic się nie działo poza lekko nierówną pracą na wolnych ). Obecnie jest full custom MGmotorsport z klapami i wypadania zapłonu nie przekraczają 10ciu podczas 100 km ( w serii będzie więcej albo podobnie- to jest norma aczkolwiek wiem jak to poprawić jak i wiele elementów po fabryce )

możemy przeczytać
Obrazek

Świat jest bardzo mały a ty pytasz się o podstawowe tematy na zagranicznych forach by później "poprawiać fabrykę" i szydzić z takich firm jak ABT czy MTM?
Chłopaki z tych firm grzebali w sterowniku 4.0T jak ty łapałeś równowagę na nocniku.
Zalogowałbyś się czasami do rozumu. ;)


prnit, nikt nie namawia na robienie auta w MTM czy ABT... szukałeś wiedzy to tam możesz podpatrzeć co jest robione by wyszło 700 czy 800HP
a później tego szukać na naszym krajowym rynku
Ty szukasz wiedzy ja tylko wskazałem źródło i przestrzegłem przed "forumowymi specami"

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 20 kwie 2020, 02:00

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 00:59 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

prnit
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 29 paź 2017, 10:52
Lokalizacja: Wawa

Post autor: prnit » 20 kwie 2020, 20:46

Hgo, NIESAMOWITA odpowiedz i jestem Ci mega wdzięczny za przekazanie tej wiedzy <amasz> <amasz> <amasz> <amasz>
W skrócie można wsadzić hybrydy i dobrze je podstroić plus do tego potrzebna jest wydajniejsza pompa paliwowa. Mega informacja. Oczywiście odnośnie chłodzenia zdaje sobie sprawę z ograniczeń i wiem co się dzieje z autem jak się grzeje robienie jednak wielkiego Centralnego IC to nie w tym aucie niestety.....no nic już dużo wiem. JESZCZE RAZ BARDZO CI DZIĘKUJE I proponuje nie dyskutować dalej z osobami które piszą głupoty z internetu bo szkoda na to czasu.
p.S Jeszcze jedno odnosnie tego paliwa bo nie do konca zrozumiałem, moge albo kupić pompe nową tą HP, albo do tej co mam wsadzić mocniejszy wkład tak? skąd wziąłeś tą cenę 400usd? ja na stronie autotechu widze cene 800 usd
https://autotech.com/hpfp/autotech-high ... 10-v8.html

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 20 kwie 2020, 21:31

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:00 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

prnit
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 29 paź 2017, 10:52
Lokalizacja: Wawa

Post autor: prnit » 20 kwie 2020, 22:16

Ok, dzięki czyli wychodzi na to że można oczywiście bawić się w mocniejsze pompy ale jeśłi ma być 750-780 to i seryjny układ paliwowy da radę ale tylko na maksymalnej granicy...bo pozniej jest już za duży afr i koniec zabawy, jeśli tam się Krzysio z Masters Tuning z Adasiem bawili i mówią że układ da radę to może spróbuje najpierw pójść tą drogą a jak się okaże że jednak nie da radę to wtedy pójdę w wydajniejsze pompy. Wiesz ja nie chce iść tak bardzo grubo, dość często zmieniam auta i się nimi bawię, widzę jednak że 4.0tt ma duże możliwości i jeśli tak jest to warto je wykorzystać ;) szczególnie że te turbinki tam tam ładnie na górze siedzą ;)

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 21 kwie 2020, 01:02

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:00 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 21 kwie 2020, 08:49

Hgo pisze:Oczywiście, że się pytałem, pytam i będę PYTAŁ jak czegoś nie wiem bo forum od tego jest, jak i nie ma osób, które znajdą odpowiedź na wszystkie pytania. Polecam studiować dalej moje wypowiedzi zapewne się wiele z nich nauczysz.
To co zostało wyżej zamieszczone to nie wypowiedzi tylko pytania i prośba o pomoc.
Ale co mi wyszło ze "studiowania" Twoich wypowiedzi to:
https://www.a8team.pl/d4-all-opinie-i-r ... 388,75.htm
Hgo pisze:Jeżeli piszę tutaj, że jest to samo to tak jest. Taką wersję POTWIERDZA i POWTARZA również VS Performance, Madness Motorsport oraz SevenForce. Są to liderzy jeżeli chodzi o tuning 4.0TT w skali światowej. Mam z VS kontakt na stopie koleżeńskiej gdyż współpracujemy biznesowo- a oni zrobili najwięcej sztuk 1000+.
Wiec człowiek przy tak szerokich kontaktach nie tylko biznesowych ale i koleżeńskiej w świecie tuningu 4.0T prosi o pomoc youtubera, który zajmuje się sprowadzaniem rozbitków z USA, składaniem i handlem? Nie potrafi zamontować poprawnie gotowca z APR? :D
Hgo pisze:Widzisz różnica między nami jest taka, że podczas gdy ja....(...)
Jeżeli chcesz się do kogoś porównać to musisz tą osobę chociaż trochę poznać a Ty mnie zupełnie nie znasz. :)

Hgo pisze:Ja z nich nie szydzę- ja mówię otwarcie, że jest to oszustwo. Jak sądzisz czemu osiągi tych "topowych" firm są lekko mówiąc żałosne nie wspominając o cenie jaką każą sobie płacić za ów performance ?
W Twojej opinii jest to oszustwo. Są to firmy o zasięgu globalnym a przy systemach prawnych i sądowniczych w DE czy USA już dawno by nie miały racji bytu.
Dodatkowo chyba zapominasz, że to jedyne firmy których modyfikacje są uznawane przez (Volkswagen Group) więc w takim Audi nie tracisz gwarancji.
Odnosząc się do cen to ceny wyznacza rynek więc jeżeli dla Ciebie jest za drogo to Twój problem nie tej firmy. ;)
I warto pamiętać, że takie opinie wygłasza osoba z poziomem wiedzy:
https://www.a8team.pl/d4-all-opinie-i-r ... 388,90.htm
Hgo pisze:Dodatkowa chłodnica w S8/+ jest zgodnie z instrukcją ( o której pisałeś, że jest to stara wersja- nieaktualna ) poprowadzona inaczej względem RS6/7, tak jak pisałem- ale jest finalnie w tym samym miejscu. Sprawdziłem to w moim S8 jak i w RSie kolegi w tym tygodniu z czystej ciekawości.
Fajnie, że już wiesz jak wygląda układ chłodzenia w silniku w 4.0T z S8 i RS.
Najbardziej budujący jest fakt, że z całej dyskusji coś doczytałeś, coś sprawdziłeś, coś zobaczyłeś i wiesz więcej.
Wiesz więcej dzięki dyskusji z tym jak to określiłeś "debilem, paprochem, oszołomem".
;)

prnit
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 29 paź 2017, 10:52
Lokalizacja: Wawa

Post autor: prnit » 21 kwie 2020, 09:30

Kolego w jakim celu są twoje wpisy? Po co? One nie wnoszą zupełnie zadnej treści merytoryczneej. Proszę Cię odpuść sobie już.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 21 kwie 2020, 10:39

prnit pisze:Kolego w jakim celu są twoje wpisy? Po co?
rozwinięcie wątku z pierwszej wypowiedzi w tym temacie
"opinie forumowych specjalistów, którzy posiadają rok auto a pozjadali wszystkie rozumy są obarczone dużym ryzykiem ;)"
prnit pisze:One nie wnoszą zupełnie zadnej treści merytoryczneej.
merytorycznie potwierdzają słowa zacytowane wyżej

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D4 (2009 - 2017)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl