witam
robię kompleksowo górę silnik, czyli 2 nastawniki, 2 łańcuchy, simeringi itd. Elsa nic nie podaje o demontażu wkładek regulacyjnych i spuszczaniu z nich oleju. Jest jedynie takie ostrzeżenie
"Po zamontowaniu wałków rozrządu nie wolno uruchamiać silnika przez ok 30 minut. Hydrauliczne elementy kompensacji muszą się dopasować(w przeciwnym razie nastąpi kolizja zaworów z tłokami)"
czy po zdemontowaniu dwóch wałków i nastawnika trzeba spuszczać ten olej z wkładek regulacyjnych? czy tak jak elsa podaje zamontować 2 wałki z nastawnikiem i poczekać np 1 godzinę przed montażem paska i ustawianiem rozrządu?
macie doświadczenie w tym temacie, bardzo proszę o poradę
[D3 02 3.7MPI/LPG ] BFL/BFM demontaż wałków rozrządu-wkład
[D3 02 3.7MPI/LPG ] BFL/BFM demontaż wałków rozrządu-wkład
A8 D3 3.7 quattro -jest
A6 C5 2.8 quttro -jest
A6 C5 1.9. Tdi -jest
A6 C5 2.8 quttro -jest
A6 C5 1.9. Tdi -jest
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Re: BFL/BFM demontaż wałków rozrządu-wkład
tak z ciekawości ile Cie w sumie same graty wyszły?witia82 pisze:witam
robię kompleksowo górę silnik, czyli 2 nastawniki, 2 łańcuchy, simeringi itd. Elsa nic nie podaje o demontażu wkładek regulacyjnych i spuszczaniu z nich oleju. Jest jedynie takie ostrzeżenie
"Po zamontowaniu wałków rozrządu nie wolno uruchamiać silnika przez ok 30 minut. Hydrauliczne elementy kompensacji muszą się dopasować(w przeciwnym razie nastąpi kolizja zaworów z tłokami)"
czy po zdemontowaniu dwóch wałków i nastawnika trzeba spuszczać ten olej z wkładek regulacyjnych? czy tak jak elsa podaje zamontować 2 wałki z nastawnikiem i poczekać np 1 godzinę przed montażem paska i ustawianiem rozrządu?
macie doświadczenie w tym temacie, bardzo proszę o poradę
No w sumie wyszło po mega rabatach ok 5500 pln.
- nastawniki OEM 2x2250 pln
-uszczelki nastawników OEM 2 x 36 pln
-łańcuchy IWIS 2 x125 pln
-uszczelki dekli OEM 2x180 pln
-śruby wałków OEM 52x 2 pln
-śruby kół wałków rozrządu OEM 2x13 pln
-simeringi wałków Elring 4x8 pln
-zaślepki wałków Elring 2x22 pln
Zobaczymy jakie będą efekty
[ Dodano: 2020-06-17, 23:05 ]
Dla potomnych. Skonsultowałem z FOSS-em demontaż wałków i zrobiłem tak jak podaje ELSA, czyli bez spuszczania oleju z wkładek regulacyjnych i nic się nie uszkodziło. Obecnie silnik pali idealnie czyli za poranne grzechotanie jak najbardziej odpowiadają nastawniki.
- nastawniki OEM 2x2250 pln
-uszczelki nastawników OEM 2 x 36 pln
-łańcuchy IWIS 2 x125 pln
-uszczelki dekli OEM 2x180 pln
-śruby wałków OEM 52x 2 pln
-śruby kół wałków rozrządu OEM 2x13 pln
-simeringi wałków Elring 4x8 pln
-zaślepki wałków Elring 2x22 pln
Zobaczymy jakie będą efekty
[ Dodano: 2020-06-17, 23:05 ]
Dla potomnych. Skonsultowałem z FOSS-em demontaż wałków i zrobiłem tak jak podaje ELSA, czyli bez spuszczania oleju z wkładek regulacyjnych i nic się nie uszkodziło. Obecnie silnik pali idealnie czyli za poranne grzechotanie jak najbardziej odpowiadają nastawniki.
A8 D3 3.7 quattro -jest
A6 C5 2.8 quttro -jest
A6 C5 1.9. Tdi -jest
A6 C5 2.8 quttro -jest
A6 C5 1.9. Tdi -jest
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
No chyba pisałem o tym w tym temacie dwa tygodnie temu Miałeś ślady na głowicy od łańcucha ?witia82 pisze:Dla potomnych. Skonsultowałem z FOSS-em demontaż wałków i zrobiłem tak jak podaje ELSA, czyli bez spuszczania oleju z wkładek regulacyjnych i nic się nie uszkodziło. Obecnie silnik pali idealnie czyli za poranne grzechotanie jak najbardziej odpowiadają nastawniki.