[D3 08 ] Dystanse... ale jakie?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Bo trza kliknąć drugi raz w to inne ;p ale i tak małe lol
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/61e5063bb83f6a0e
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/61e5063bb83f6a0e
Black Cars Matters
ja mam przelotowe 20 przód i 25 mm tył.
Patent na lepsze spasowanie jest trochę druciarski, ale działa. Na piastę koła - na ten kołnierz co wystaje i na który wchodzi dystans trzeba taśmą izolacyjną owinąć w koło. Wtedy dystans ciasno wejdzie i tak samo na dystansie owinąć kołnierz, żeby felga ciasno weszła.
Dzięki temu mam no powiedzmy, że ok -można się doszukać jak się mocno wczujesz przy większych prędkościach delikatnych drgań.
dice111, z przykręcanymi jest lepiej? Nie próbowałem takich.
Patent na lepsze spasowanie jest trochę druciarski, ale działa. Na piastę koła - na ten kołnierz co wystaje i na który wchodzi dystans trzeba taśmą izolacyjną owinąć w koło. Wtedy dystans ciasno wejdzie i tak samo na dystansie owinąć kołnierz, żeby felga ciasno weszła.
Dzięki temu mam no powiedzmy, że ok -można się doszukać jak się mocno wczujesz przy większych prędkościach delikatnych drgań.
dice111, z przykręcanymi jest lepiej? Nie próbowałem takich.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Z przykręcanymi jest ten problem, że minimalne to właśnie chyba 20mm, mniejsze są tylko w przelocie.
Kołnierz nie może być za krótki bo właśnie potem są takie cyrki jak się nie osadzi porządnie.
A najlepszy patent na to wszystko - felgi w 2 rozmiarach, czy to szerokość, czy z rożnym ET i wtedy nie ma problemu, tylko, że zazwyczaj sprzedajne są tylko z samochodem albo do tego samego modelu no i nie każdy producent ma je w swoim asortymencie (ten sam model w rożnych wariantach)
Kołnierz nie może być za krótki bo właśnie potem są takie cyrki jak się nie osadzi porządnie.
A najlepszy patent na to wszystko - felgi w 2 rozmiarach, czy to szerokość, czy z rożnym ET i wtedy nie ma problemu, tylko, że zazwyczaj sprzedajne są tylko z samochodem albo do tego samego modelu no i nie każdy producent ma je w swoim asortymencie (ten sam model w rożnych wariantach)
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Tak. Ważny jest obwód, średnica całego koła, a nie szerokość opony. Masz kalkulatory to dobierzesz do felgi odpowiednie opony potem jak chcesz niwelować naciąg ze względu na szerokość. Jak pisałem wyżej - lepiej bawić się z ET - odsadzenie, ale szerokością też się da (zwłaszcza jak ktoś lubi rant)
Black Cars Matters
Panowie, odgrzeję trochę kotleta.
Mam felgi 19"8.5J ET48, nawet na oko widać że potrzebny spory dystans. Porównywałem kalkulatorem do felg 9J ET46, koledze polecaliście dystanse przód/tył 15/20, u mnie by wychodziło jakoś 25/30 (chociaż moim zdaniem z przodu troszkę mniej), czy faktycznie ładować tak duży dystans? Testował ktoś przelotowe przy takiej grubości? Jedni chwalą, innym nawet 15mm bije...
Przy okazji - z tyłu mam taki całkiem zauważalny negatyw, geometria do zrobienia czy raczej wywalone tuleje belki lub coś podobnego?
Mam felgi 19"8.5J ET48, nawet na oko widać że potrzebny spory dystans. Porównywałem kalkulatorem do felg 9J ET46, koledze polecaliście dystanse przód/tył 15/20, u mnie by wychodziło jakoś 25/30 (chociaż moim zdaniem z przodu troszkę mniej), czy faktycznie ładować tak duży dystans? Testował ktoś przelotowe przy takiej grubości? Jedni chwalą, innym nawet 15mm bije...
Przy okazji - z tyłu mam taki całkiem zauważalny negatyw, geometria do zrobienia czy raczej wywalone tuleje belki lub coś podobnego?