U mnie niedawno wleciało praktycznie wszystko nowe (walnął zawór w sprężarce podobnie jak u Pepka), łącznie z przewodami z powodu niemożności odkręcenie ze skraplacza. Po złożeniu i nabiciu pierrr nieoczekiwanie parownik, więc teraz i on jest nowy.
Spokój na lata, smród czynnika z olejem czuje do teraz, mam nadzieje, że parę dalszych ozonowań i w końcu przejdzie.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] R600a zamiast R134A
No i chyba mam bolączkę dla wszystkich posiadaczy A8 którym ucieka czynnik. U mnie wszystkie przewody gumowe (to są 3 sztuki) puszczały gaz mikropęknięciami. Polecam uruchomić klimę rozrobić wodę z płynem do naczyń popsikać przewody i dać popracować klimie 5 minut. Naliczyłem ponad 15 mikrodziurek i jak się to zsumuje to jest jedna wielka dziura. Po zakuciu wszystkich trzech na nowo klima pracuje ponad miesiąc bez straty na chłodzeniu. Wcześniej po 2 tyg już był spadek chłodzenia o ponad połowę. Dla uspokojenia sumienia wymieniłem też chłodnicę na TERMOTECA. Teraz wiem że jest szczelne więc wbijam R134a
- dice111
- Moderator
- Posty: 6047
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn