części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] Pobór prądu, Nawigacja, Wzmacniacz, inteligentny

halabalala
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 24 mar 2020, 22:08
Lokalizacja: Wrocław

[D3 ALL ] Pobór prądu, Nawigacja, Wzmacniacz, inteligentny

Post autor: halabalala » 24 sie 2020, 21:23

Witam.

Zabieram się za poszukiwania złodziei prądu w moim A8, a jest tego sporo bo po zamknięciu auta ok. 7.5A

Po odpięciu bezpieczników z tyłu w bagażniku od:

*Navi (bezp. nr.6, 5A) - spada do 1.7-2.0 A

później

*Wzmaczniacz (bezp. nr. 5, 30A) - spada do 0.2 A

następnie

*Inteligentny moduł mocy, lewe światło (tłum. książeczka serwisowa Audi, w wersji Angielskiej Comfort system control unit, bezp. nr. 5, 20A z prawej strony w skrzynce bezp. koło AKU) - spada do 0.03A

No i to chyba już jest dobry pobór prądu w spoczynku.

Tak więc największym złodziejem jest NAWIGACJA, widzę że napęd w którym jest płyta od nawigacji ciągle działa nawet po zamknięciu coś tam się dzieje.

Następnie WZMACNIACZ , coś cyka co jakiś czas jakiś przekaźnik z tyłu w bagażniku, jeszcze nie zlokalizowałem gdzie dokładnie ale chyba gdzieś zaraz pod szybą tylną w górnej części bagażnika.

Trzecim złodziejem jest ten moduł mocy?, niewiem o co dokładnie chodzi, jest tak przetłumaczone w książeczce Audi.

Proszę o jakieś porady co dalej z tymi fantami zrobić i co może być przyczyną że te urządzenia pobierają tak duży prąd.

Edit: Trochę pogrzebałem i widzę że często sprawcą jest panel sterujący mmi, dobry trop?

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 24 sie 2020, 21:56

po co ta zabawa ?
podłącz odisa jest procedura pomiaru i będziesz miał wszystko bez rozbierania zacznij szanować swój czas

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 sie 2020, 22:23

Tak, ale tylko jak wszystkie te graty ma OE, lub wymieniane w ASO z przypisanym kodem. Inaczej poszczególne moduły/elementy zostają pominięte.
Co robić ? Opisywałem nie raz, przestudiuj d3-03-42mpi-rozladowuje-sie-akumulator-vt8321.htm bo nie lubię się powtarzać
Black Cars Matters

halabalala
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 24 mar 2020, 22:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: halabalala » 24 sie 2020, 23:30

No właśnie było kilka rzeczy dokładanych ale wszytko wypiąłem bo MMI nie odpalało na zapłonie.
Ok, przewertuję tamten temat.

Odisa miałem ale gdzieś zaginął i nie kupiłem jeszcze nowego, dlatego robiłem na czuja.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 25 sie 2020, 07:08

ODIS musi mieć dostęp online. "Lewym" tego nie zrobisz, chociaż pomóc w diagnostyce oczywiście może tak samo jak VCDS.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl