Wzmocnione K+F stoją jak standardy, uginają się w początkowej fazie jak standardy, ale jak się napakuje kostki brukowej czy cementu to nie schodzą tak nisko przy tej samej masie jak standardy. Polecam trzy rozwiązania:
1. podkładka https://images92.fotosik.pl/415/9584bf3cc69bbbb7.jpg
2. akcesoryjne sprężyny al-ko wkładane w środek oryginalnych (taka matrioszka)
3. rozwiązanie najlepsze - miechy
[S8 D2 01 ] Sprężyny
A ja dorzucę 3 gr, sprężyna nie podniesie Ci tak wysoko jak powinna, Są dostępne zamienniki od Lesjofors i Kayaba, nawet dla tych numerów po liftowych, (kupuje się do przedlifta - wszystko pasuje) U mnie jest zwieszenie standard, a nie sport. Opadnięcie tyłu auta wskazuje na zdechły amorek, chyba, że masz sprężynę pękniętą to wtedy, wiadomo, wymiana.