[D3 05 4.2MPI/LPG ] Klekot przy uruchamianiu po długim pos
[D3 05 4.2MPI/LPG ] Klekot przy uruchamianiu po długim pos
Proszę o diagnozę co klekocze przy odpalaniu zimnego
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Rozrząd jest nowyrobrob pisze:napinacz
Myślałem że to może popychacze.., poproszę kogoś o pomoc żeby mi odpalił a ja przyłożę ucho centralnie nad silnikMarcin2013 pisze:Spróbuj zlokalizować miejsce dźwięku, prawa czy lewa głowica na lewej głowicy nastawnik znajduje się z przodu silnika natomiast na prawej z tyłu głowicy przy przegrodzie.
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Raz na dobę mogę posłuchać.. bo to trwa pół sekundy max sekundę i później póki ciepły jest cisza. Sąsiad odpalił ja głowa w miarę centralnie nad silnik i chyba ten dźwięk bardziej od tyłu silnika dobiegł, czyli prawdopodobieństwo tylnego nastawnika (prawa głowica)
Rozumiem że nastawnik może nie trzymać ciśnienia - o to chodzi? (bo wytarty nie jest, rozrząd niedawno kolega FOSS wymieniał i wizualnie nastawniki były ładne. Wytłumaczcie proszę chociaż tak pobieżnie co właściwie klekocze zanim dostanie ciśnienia? Łańcuszek jest luźny zanim ciśnienie napompuje i o coś obciera?
Rozumiem że nastawnik może nie trzymać ciśnienia - o to chodzi? (bo wytarty nie jest, rozrząd niedawno kolega FOSS wymieniał i wizualnie nastawniki były ładne. Wytłumaczcie proszę chociaż tak pobieżnie co właściwie klekocze zanim dostanie ciśnienia? Łańcuszek jest luźny zanim ciśnienie napompuje i o coś obciera?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Raczej do wymiany rozrządu nie zagląda się do nastawników.Wizualnie ciężko ocenić stan nastawników, ocenić można jedynie stan ślizgów, ale i tak głównie pada dolny który bez wyciągania nastawnika nie da rady zobaczyć.colln pisze:rozrząd niedawno kolega FOSS wymieniał i wizualnie nastawniki były ładne
Dokładnie, ale z drugiej strony u mnie już klepie ponad 100tk i ostatnio zaglądałem i nie widać śladów na głowicy od klepiącego łańcuchaMarcin1981 pisze:jest luz na łańcuchu zanim olej go napnie .U mnie już 140tk tak klepie.
Napinacz nie, ale nastawniki tak demontujesz tylko wałki ssące.colln pisze:Da się wymienić napinacz bez rozbierania rozrządu?