Witam
Jestem w trakcie adoptowania silnika 4,2 BFM do S8 d3 z 2009 roku.
Nie pytajcie czemu tak, bo auto klienta i to jego wizja.
Problem jest taki, że instalacja elektryczna silnika 4,2 jest teoretycznie taka sama, kolory kostek itd, ale ułożenie kabelków w tych kostkach już się nie pokrywa.
Szukam rozpiski tych 4 kostek co są na podszybiu dla silnika 4,2 i 5,2.
Może ktoś ma i pomoże.
Do 4,2 w internecie coś tam jest ale o 5,2 cisza.
[D3 02 4.2MPI ] Rozpiska pinów w kostkach na podszybiu
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Musze Cie zmartwić, ale instalacje nawet po rocznikach modelowych się różniły w obrębie tego samego "motoru".
Jak robisz dla klienta taki swap to zainstaluj sobie ELSE i leć po schematach, inaczej to nie ma sensu bo co chwilę trzeba by Ci tu było powrzucać po części każdy ze schematów elektrycznych a tak se sam poszukasz czego potrzebujesz.
Jak robisz dla klienta taki swap to zainstaluj sobie ELSE i leć po schematach, inaczej to nie ma sensu bo co chwilę trzeba by Ci tu było powrzucać po części każdy ze schematów elektrycznych a tak se sam poszukasz czego potrzebujesz.
Black Cars Matters
Wiem, że temat ciężki.
Myślałem, że zacznę od porządku z tymi właśnie złączami i to już mi w jakiś sposób wyprostuje sytuację. No ale muszę zgodzić się z Tobą, że co rok to mogła być inna historia a tu przejście z 5,2 fsi na 4,2 mpi dochodzi, więc jest co robić.
Skorzystam z Twojej podpowiedzi i zainstaluje ELSE i postaram sie z jej pomocą wybrnąć z problemu.
pozdrawiam
Myślałem, że zacznę od porządku z tymi właśnie złączami i to już mi w jakiś sposób wyprostuje sytuację. No ale muszę zgodzić się z Tobą, że co rok to mogła być inna historia a tu przejście z 5,2 fsi na 4,2 mpi dochodzi, więc jest co robić.
Skorzystam z Twojej podpowiedzi i zainstaluje ELSE i postaram sie z jej pomocą wybrnąć z problemu.
pozdrawiam