[D3 02 4.2MPI ] wymiana startych guzików i komputera
[D3 02 4.2MPI ] wymiana startych guzików i komputera
Witam,
chce kupićd3 w silniku 4.2 Benzyna. Ogladalem z 3 sztuki i w kazdej byly wytarte guziki czy to od podnoszenia szyb czy to od swiatel. Czy wymiana guzikow ogolnie jest ciezka ? dziwi mnie czemu nikt tego sam nie zrobi jak sprzedaje auto tylko kazdy odrapane guziki ma gdzie juz nie widac na guziku jaka funkcje on na prawde pelni.
Drugie pytanie mam do komputerow, kazdy mowil - 80zl plastikowe tryby sie czesto zacinaja, to trzeba wymienic. To ja sie pytam czemu oni tego sami nie wymienili tylko zacinajace sie komputery psujace efekt sprzedaja.
chce kupićd3 w silniku 4.2 Benzyna. Ogladalem z 3 sztuki i w kazdej byly wytarte guziki czy to od podnoszenia szyb czy to od swiatel. Czy wymiana guzikow ogolnie jest ciezka ? dziwi mnie czemu nikt tego sam nie zrobi jak sprzedaje auto tylko kazdy odrapane guziki ma gdzie juz nie widac na guziku jaka funkcje on na prawde pelni.
Drugie pytanie mam do komputerow, kazdy mowil - 80zl plastikowe tryby sie czesto zacinaja, to trzeba wymienic. To ja sie pytam czemu oni tego sami nie wymienili tylko zacinajace sie komputery psujace efekt sprzedaja.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
A kto się będzie w to na handel bawił ? Da się wymienić, ale trzeba zrzucić boczek. Co do światłem mówisz o tym okrągłym ? Tego wytartego jeszcze nie widziałem. Wymiana trybek zajmuje więcej czasu, ale instrukcje są nawet na YT.
Jakbyś szukał samochodów z 2 liftingu to one mają sporo elementów we wnętrzu lepiej wykonanych, a i trybka poprawili, tyle, że wciąż plastykowe. A wiem co mówie, bo w dawnej D3 preFL miałem praktycznie całe wnętrze z 2 lifta w pełnym pakiecie skóry (bez tego ten samochód to obraz nędzy i rozpaczy za te $ na tamte czasy).
Jakbyś szukał samochodów z 2 liftingu to one mają sporo elementów we wnętrzu lepiej wykonanych, a i trybka poprawili, tyle, że wciąż plastykowe. A wiem co mówie, bo w dawnej D3 preFL miałem praktycznie całe wnętrze z 2 lifta w pełnym pakiecie skóry (bez tego ten samochód to obraz nędzy i rozpaczy za te $ na tamte czasy).
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jakość tych elementów jak na samochód tej klasy jest tragiczna, co tu więcej pisać. Częściowo jak pisałem zostało to poprawione po 2 liftingu, ale tam silnika MPI już nie znajdziesz.
To są pierdoły, które zawsze można wymienić na używki w lepszym stanie, bądź nowe jak nie z ASO tak z Audi Tradition jak ktoś jest estetą.
To są pierdoły, które zawsze można wymienić na używki w lepszym stanie, bądź nowe jak nie z ASO tak z Audi Tradition jak ktoś jest estetą.
Black Cars Matters
to juz wiem ze guziki te sa slabej jakosci. Na portalu do kupienia jest ich sporo pytanie czy je latwo sie wymienia czy sa poprostu historie typu nie no musisz rozkrecic pol auta bo nikt nie pomyslal bla bla .. jesli auto bedzie mechanicznie dobre to przeciez mozna kupic i sie samemu zajac wymiana calego przelacznika ( konsole od klimy raczej odpadaja, trzeba kupic cale)
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
To jest akurat przypadłość całej grupy VAG. Żeby było śmieszniej w D2 przedlifcie też mieli z tym wtopę, ale od czego to zależało to nie wiem, bo auta ze zbliżonego czasu produkcji potrafiły mieć dwa różne komplety przełączników tj. czarny plastik z wtopioną białą ikoną i lakierowany biały przycisk. W D3 po prostu zakładałem poliftowe w jak najlepszym stanie. Inna sprawa, ale to już poza tematem trochę, ludzie biorą te auta w leasingu nowe, łapy w sygnetach jak u turasa czy pazury jak u sukuba to i farba złazi. Jeżdżą 3~5 lat i wywalone, bo wymiana, dealer podpicuje albo i nie i do handlarza. -400kkm i kilku użytkowników typu właściciel klubu nocnego w Wejherowie czy złotówa dalej kupuje to glazurnik na czarno albo młody podniecony mocą, napędem 4x4 i przystępną ceną i potem tematy na forum jaki olej najlepszy do mojej niuni jakby to teraz robiło różnicę skoro tam było latane na longlifie i każdy miał to w pi**ie albo przerywa mi na benzynie, a tu się okazuje, że filtr paliwa jest z 1996 A nie daj Boże jak padnie miech to pytania typu: z czego podejdą mcphersony, bo jak skrzynia to lepiej puścić dalej z opisem typu: jeździło do końca, spało ze mną w domu a żona w garażu i ostatnio wymieniono... i tu litania wszystkiego łącznie z bezpiecznikami
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
panowie ale sens mojego pytania jest inny. Scieraja sie to juz wiemy i nie ma tajemnicy, pytam czy jak kupie zajechane to da sie to latwo zmienic, ceny na allegro znam ale po prostu czy jest z tym walenia sie czy latwi sie ogarnie te guziki. Drzwi i pokretlo od swiatel raczej latwo ale parkotronik czy komputer wysuwany, ogolnie guziki na desce rozdzielczej to juz nie wiem czy tak latwo dlarego pytam bo wiem ze duza szansa ze nowy egzemplarz jednak bedzie mial poscierane
zanim ja bede sie w to bawil to minimum miesiace bo trzeba trafic cos a ofert malo. Wazne ze to jest latwa wymiana. Jednak wolalbym sie w to bawic i wymienic jak beda zajechane jak np te co pokazalem wyzej. Guziki to dla mnie temat trzecioplanowy. Najwazniejsze dostac auto bez wyciekow ze skrzyni czy silnika i z pneumatyka dobra.. Co prawda slyszalem ze bolaczka jest tez plastikowa rurka pekajaca z plynem chlodzacym, jedna sztuka miala wyciek ktora ogladalem a i kolejny sprzedajacy mowi ze silnik zasyfiony bo leci po silniku a wymiana to zdjecie silnika zeby sie dostac