[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wylot powietrza z kabiny
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wylot powietrza z kabiny
Koledzy.
Mam problem z powietrzem nadmuchiwanym do kabiny... wydaje mi się, że nie znajduje ujścia. Efektem są gwizdy na uszczelkach szyb przy włączonym nadmuchu i podczas deszczu widoczne na zewnątrz unoszenie się kropel w górę... nie wspomnę już, jak irytujące jest gwizdanie. Dodatkowo wiecznie zaparowane wnętrze no i przy zamykaniu drzwi ciśnienie wewnątrz wypycha je... normalnie powinny działać klapy odprowadzające powietrze, czy jego nadmiar a moje auto zachowuje się tak, jakby takich nie miało. Gdzie szukać przyczyny? Gdzie ewentualnie powinny być ulokowane takie wywietrzniki? Tak samo długo zauważam też, że odparowywanie szyb trwa potwornie długo a czasem to nawet jakby jeszcze bardziej pasowały przez pierwsze kilka minut a potem dobre 10 minut usuwa parę z przedniej szyby pomimo sprawnej klimy.
Mam problem z powietrzem nadmuchiwanym do kabiny... wydaje mi się, że nie znajduje ujścia. Efektem są gwizdy na uszczelkach szyb przy włączonym nadmuchu i podczas deszczu widoczne na zewnątrz unoszenie się kropel w górę... nie wspomnę już, jak irytujące jest gwizdanie. Dodatkowo wiecznie zaparowane wnętrze no i przy zamykaniu drzwi ciśnienie wewnątrz wypycha je... normalnie powinny działać klapy odprowadzające powietrze, czy jego nadmiar a moje auto zachowuje się tak, jakby takich nie miało. Gdzie szukać przyczyny? Gdzie ewentualnie powinny być ulokowane takie wywietrzniki? Tak samo długo zauważam też, że odparowywanie szyb trwa potwornie długo a czasem to nawet jakby jeszcze bardziej pasowały przez pierwsze kilka minut a potem dobre 10 minut usuwa parę z przedniej szyby pomimo sprawnej klimy.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez IchiOne, łącznie zmieniany 1 raz.
Myślę, że ten problem będzie rozwiązany jak wciśniesz SETUP przy pokrętle ustawiania temperatury. Następnie tym samym pokretłem ustaw przewietrzanie na WŁ u mnie pomogło. Objaw miałem taki że w ustawieniu Auto przy wysokich obrotach z nawiewników mocno gwizdało. Pomagało jak odrobinę uchylałem szyber, jednak w zimie czy opadach deszczu to lipa
Dziękuję za odpowiedzi.
Sprawa komplikuje się o tyle, że w vcds w blokach pomiarowych w grupie 001 nie podświetla się "switch to basics" i testu poprawnie wykonać nie mogę.
Czy klawisz "Nastawy podstawowe" daje ten sam efekt? Ten nie zwrócił żadnego błędu, natomiast efektu żadnego też nie dał.
Co do opcji "przewietrzanie" to takowej nie ma u mnie
Co organoleptycznie ustaliłem, to to, że klapa obiegu zamkniętego pod filtrem działa bez zarzutu... zapewne chodzi o klapę spiętrzania powietrza... czy się mylę?
Sprawa komplikuje się o tyle, że w vcds w blokach pomiarowych w grupie 001 nie podświetla się "switch to basics" i testu poprawnie wykonać nie mogę.
Czy klawisz "Nastawy podstawowe" daje ten sam efekt? Ten nie zwrócił żadnego błędu, natomiast efektu żadnego też nie dał.
Co do opcji "przewietrzanie" to takowej nie ma u mnie
Co organoleptycznie ustaliłem, to to, że klapa obiegu zamkniętego pod filtrem działa bez zarzutu... zapewne chodzi o klapę spiętrzania powietrza... czy się mylę?
jakby kabina była szczelna miałbyś problem z zamknięciem drzwi
z tyłu zawsze sa jednokierunkowe wywiewy - w D3 pod zderzakiem po bokach - widać
je jak się zajrzy np koło nawigacji - numer 4E0 819 181 A siedzi w dziurze pod lampą
jednokierunkowe - to ważne bo jak lamelki wygięte, pospadane to może smierdzieć
własnymi spalinami w kabinie
z tyłu zawsze sa jednokierunkowe wywiewy - w D3 pod zderzakiem po bokach - widać
je jak się zajrzy np koło nawigacji - numer 4E0 819 181 A siedzi w dziurze pod lampą
jednokierunkowe - to ważne bo jak lamelki wygięte, pospadane to może smierdzieć
własnymi spalinami w kabinie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
no to masz tam grubo zabite te lamelki normalnie się ruszają przy najlżejszym podmuchu
polecam jednak kupić nowe z ASO bo sie narobisz z wymianą z potem sie okaże że posmiarduje spalinami, używane często mają już powyginane, nie trzymają szczelności
polecam jednak kupić nowe z ASO bo sie narobisz z wymianą z potem sie okaże że posmiarduje spalinami, używane często mają już powyginane, nie trzymają szczelności
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020