witam
kupiłem sobietą tą wygodną skarbonkę pół roku temu w DE z uszkodzonym napinaczem po stronie prawej
Kuplem ją w cenie złomu ponieważ hałas jaki tam wydobywał się z pod maski nie wróżył nic dobrego
miałem szczęście naprawa odbyła się bez zwalania "czapki" - nowy napinacz łańcuszek przy okazji rozrząd itd.
Po naprawie Auto ciche jak w dniu zakupu (przebieg 474000)
Pojechałem do DE zrobiłem trasę 3000km wracam i fuksem usłyszałem stuki wydobywujące się z pod maski, gdyż siedziałem dłuższą chwilę w aucie i zaparowały mi szyby - otworzyłem okno i usłyszałem coś takiego...
Wystraszony jade do mechanika (ten sam) stetoskop na uszy - diagnoza "na pewno z lewej strony" dalej swiece wek, kamerka do ręki i OK czysto!
"trzeba sciągnąć pokrywę - inaczej się nie dowiemy"
Stuki pojawiają się na mocno rozgrzanym silniku w zakresie obrotów jak jadę od ok. 1800 do 3500 ( więcej cichnie)
Najbardziej słychać jak ustawię na tipie 3 i tak 2800 obrotów - wtedy jak auto jedzie na RÓwnej drodze słychać najbardziej - pod górkę delikatnie ciszej z górki też ciszej..
Nagranie to bieg jałowy obroty od 2000 do 2800 motor gorący
Błędów BRAK
Ktokolwiek miał taki sam przypadek?
FOSS??
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] hałas stuki z silnika nagranie
ma blisko 3 bara na biegu jalowym wyrzej ok 5
na cieplym wynik się utrzymuje - tak twierdzi mechanik
natomiast widac swieze wytarcie (porównując kolor kapy od oleju) od lancuszka (slizgi całe) na kapie - jutro zobaczymy jak wygląda dół pod napinaczem
Myslicie ze w/w dzwięk może powodowac niesprawny nastawnik?
na cieplym wynik się utrzymuje - tak twierdzi mechanik
natomiast widac swieze wytarcie (porównując kolor kapy od oleju) od lancuszka (slizgi całe) na kapie - jutro zobaczymy jak wygląda dół pod napinaczem
Myslicie ze w/w dzwięk może powodowac niesprawny nastawnik?