Cześć!
Mam S8 D2 PreFL z małym prawym lusterkiem. W lusterku kierowcy jest coś nie tak z trzpieniem, wibruje powyżej 80km/h, nie daje się złożyć.
Chciałem kupić lusterka do Eski z Anglika. I teraz tak, tam będą na pewno inne kąty widzenia.
Czy to jest w ogóle realne?
Lusterko kierowcy:
Z tego co już poczytałem, podobno można przełożyć mechanizm i wkład z wersji EU i będzie to pasować... Podobno.
Lusterko pasażera:
Myślałem o tym, żeby je przełożyć głównie z powodu zmiany małego lusterka na pełne, duże. Czy wersja angielska będzie miała dobry kąt widzenia?
A może ktoś z Was to robił lub wie jak ten temat ugryźć?
[A8/S8 ALL ] Przekładka lusterek z Anglika
Mam prawe z anglika. Poprzedni właściciel zamontował. Ja je poprawiałem, bo się właśnie za daleko rozkładało. Musiałem je rozebrać na części i dorobić stoper przed oryginalnym.
Drugą kwestią było (nie wiem czy to tylko u mnie czy w każdym tak jest), że regulacja działała niepoprawnie. Tzn. przycisk w górę na panelu sterowania przestawiał szkło w po skosie w górę i prawo, prawy przycisk w prawo i w dół itd. I chyba przez to jest coś nie tak z pamięcią. O ile do zapamiętanych ustawień wraca po wciśnięciu przycisku pamięci, to nie wraca do wcześniejszego ustawienia jak się obniży przy cofaniu.
Drugą kwestią było (nie wiem czy to tylko u mnie czy w każdym tak jest), że regulacja działała niepoprawnie. Tzn. przycisk w górę na panelu sterowania przestawiał szkło w po skosie w górę i prawo, prawy przycisk w prawo i w dół itd. I chyba przez to jest coś nie tak z pamięcią. O ile do zapamiętanych ustawień wraca po wciśnięciu przycisku pamięci, to nie wraca do wcześniejszego ustawienia jak się obniży przy cofaniu.
Four rings to rule them all