[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
Witam, problem z akumulatorem w skrócie:
- samochód sprawował się przez prawie 3 lata bez zarzutów
- w lutym wymieniony aku z powodu starości
- 2 tygodnie temu po ulewach pojawiła się woda na tylnej prawej wycieraczce, samochód stal na wzniesieniu, Woda z podszybia , tam też sporo wody bylo nie z kimy sprawdziłem.
- odsączyłem wodę z dywanika i z pod szybia.
- Wczoraj przyjechałem , po 5 godzinach brak reakcji , akumulator calkowicie rozladowany.
- naładowałem, pobór prądu przy zamkniętym samochodzie , tylko klapa otwarta ponad 4A
-samochód odpala , błędów na konsoli brak.
Sam raczej tego nie ogarnę chyba że była by to prosta wymiana czegoś.
Potrzebuje pomocy i namiaru na uczciwego człowieka co może to naprawić. Mazowieckie. Świętokrzyskie. Pomożecie
- samochód sprawował się przez prawie 3 lata bez zarzutów
- w lutym wymieniony aku z powodu starości
- 2 tygodnie temu po ulewach pojawiła się woda na tylnej prawej wycieraczce, samochód stal na wzniesieniu, Woda z podszybia , tam też sporo wody bylo nie z kimy sprawdziłem.
- odsączyłem wodę z dywanika i z pod szybia.
- Wczoraj przyjechałem , po 5 godzinach brak reakcji , akumulator calkowicie rozladowany.
- naładowałem, pobór prądu przy zamkniętym samochodzie , tylko klapa otwarta ponad 4A
-samochód odpala , błędów na konsoli brak.
Sam raczej tego nie ogarnę chyba że była by to prosta wymiana czegoś.
Potrzebuje pomocy i namiaru na uczciwego człowieka co może to naprawić. Mazowieckie. Świętokrzyskie. Pomożecie
Dzięki Ci bardzo wspaniały człowieku!Barthez pisze:Witam.
Też miałem problem z ładowaniem wartości na Aku. przed modernizacją 11,3V do 11,8 V
Krok 1.
Dołożenie przewodu z alternatora do łączenia na słupku A 25 mm kwadrat.
[url=https://images89.fotosik.pl/480/b7ba70b187e50ee8m.jpg]Obrazek[/URL]
Krok 2.
Też 25 mm kwadrat z piro do klemy bo lekko był ciepły.
[url=https://images90.fotosik.pl/480/5610464dee4da687m.jpg]Obrazek[/URL]
Obecnie ładowanie na klemach wacha się od 13,5 V do 13,7 V
Witam panowie.
Teraz chyba czas na mnie po reaz pierwszy przyjsc z problemem.
Sztuka to S8 D3 i problem z brakiem pradu.
Wiec od poczatku.
Po powrocie z PL FIS wyrzucal mi blad parking brake malfunction. Po zeskanowaniu VCDSem prawa strona pokazywala faulty Hall solenoid.
Dwa dni temu to juz choinka na FIS sie pojawila z piszczkiem ze jest problem z hamulcami i prawy zacisk nie dziala wcale z bledem motoru wiec zamowilem nowy silniczek. Wiec auto w gore i zazwyczaj jest w tych przypadlosciach ze jakis kabel ma przerwe.
To sprawdzilem i nigdzie nie znalazlem przerwy. W miedzy czasi ladowalem aku jak szukalem przyczyny na kablach.
Wczoraj przychodze do garazu a tu nie ma nic pradu. Po naladowaniu aku nadal nic.
Bezpieczniki w bagazniku i kolo kierwocy sprawdzilem i wsio jest ok.
I teraz nie wiem gdzie szukac przyczyny dlaczego nagle nie ma zasilania w aucie.
Czy macie jakies sugestie? Czy jest mozliwoc ze jednak przeoczylem przeciety kabel i to on powoduje zwarcie w samochodzie? Czy moze jakis modul padl?
Teraz chyba czas na mnie po reaz pierwszy przyjsc z problemem.
Sztuka to S8 D3 i problem z brakiem pradu.
Wiec od poczatku.
Po powrocie z PL FIS wyrzucal mi blad parking brake malfunction. Po zeskanowaniu VCDSem prawa strona pokazywala faulty Hall solenoid.
Dwa dni temu to juz choinka na FIS sie pojawila z piszczkiem ze jest problem z hamulcami i prawy zacisk nie dziala wcale z bledem motoru wiec zamowilem nowy silniczek. Wiec auto w gore i zazwyczaj jest w tych przypadlosciach ze jakis kabel ma przerwe.
To sprawdzilem i nigdzie nie znalazlem przerwy. W miedzy czasi ladowalem aku jak szukalem przyczyny na kablach.
Wczoraj przychodze do garazu a tu nie ma nic pradu. Po naladowaniu aku nadal nic.
Bezpieczniki w bagazniku i kolo kierwocy sprawdzilem i wsio jest ok.
I teraz nie wiem gdzie szukac przyczyny dlaczego nagle nie ma zasilania w aucie.
Czy macie jakies sugestie? Czy jest mozliwoc ze jednak przeoczylem przeciety kabel i to on powoduje zwarcie w samochodzie? Czy moze jakis modul padl?
zwarcie raczej by ci wygenerowało pożar lub upalone bezpieczniki
zastanawiajace jest to ze akku naladowany a pradu brak tzn gdzie brak bo
jak na klemach jest to dalej w aucie tez gdzies musi byc
chyba że np klema pirotechniczna ci wywaliła (obok akku)
miernik i trzeba trochę pobiegać
zastanawiajace jest to ze akku naladowany a pradu brak tzn gdzie brak bo
jak na klemach jest to dalej w aucie tez gdzies musi byc
chyba że np klema pirotechniczna ci wywaliła (obok akku)
miernik i trzeba trochę pobiegać
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020