części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 15 kwie 2020, 12:27

o grzejącym się masowym to jeszcze nie było... z jakiegoś powodu problem dotyczy tylko plusa...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

marf

Post autor: marf » 09 lip 2020, 10:15

Witam, problem z akumulatorem w skrócie:
- samochód sprawował się przez prawie 3 lata bez zarzutów
- w lutym wymieniony aku z powodu starości
- 2 tygodnie temu po ulewach pojawiła się woda na tylnej prawej wycieraczce, samochód stal na wzniesieniu, Woda z podszybia , tam też sporo wody bylo nie z kimy sprawdziłem.
- odsączyłem wodę z dywanika i z pod szybia.
- Wczoraj przyjechałem , po 5 godzinach brak reakcji , akumulator calkowicie rozladowany.
- naładowałem, pobór prądu przy zamkniętym samochodzie , tylko klapa otwarta ponad 4A
-samochód odpala , błędów na konsoli brak.

Sam raczej tego nie ogarnę chyba że była by to prosta wymiana czegoś.
Potrzebuje pomocy i namiaru na uczciwego człowieka co może to naprawić. Mazowieckie. Świętokrzyskie. Pomożecie

Barthez
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 26 sty 2021, 07:01
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: Barthez » 06 mar 2021, 14:11

Witam.
Też miałem problem z ładowaniem wartości na Aku. przed modernizacją 11,3V do 11,8 V
Krok 1.
Dołożenie przewodu z alternatora do łączenia na słupku A 25 mm kwadrat.

Obrazek

Krok 2.
Też 25 mm kwadrat z piro do klemy bo lekko był ciepły.


Obrazek

Obecnie ładowanie na klemach wacha się od 13,5 V do 13,7 V

mariusz71
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 03 kwie 2021, 15:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: mariusz71 » 01 maja 2021, 17:16

Barthez pisze:Witam.
Też miałem problem z ładowaniem wartości na Aku. przed modernizacją 11,3V do 11,8 V
Krok 1.
Dołożenie przewodu z alternatora do łączenia na słupku A 25 mm kwadrat.

[url=https://images89.fotosik.pl/480/b7ba70b187e50ee8m.jpg]Obrazek[/URL]

Krok 2.
Też 25 mm kwadrat z piro do klemy bo lekko był ciepły.


[url=https://images90.fotosik.pl/480/5610464dee4da687m.jpg]Obrazek[/URL]

Obecnie ładowanie na klemach wacha się od 13,5 V do 13,7 V
Dzięki Ci bardzo wspaniały człowieku!

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 maja 2021, 10:24

przyjdzie ostatni i zbiera podziękowania.... a to wszystko juz było wcześniej opisane kilka razy ;)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

rooski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 28 cze 2021, 20:16
Lokalizacja: Wrocłąw

Post autor: rooski » 28 cze 2021, 21:02

Cześć,

Przepraszam że odkopuje, ale mam pytanie - da się w A8 D3 akumulator zakodować przez delphi? Czy pomoże tylko VCDS? Trzecią godzinę oglądam filmiki na youtube i szukam instrukcji jak to zrobić ale póki co nic nie mogę znaleźć.

Awatar użytkownika
DanioUK
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 122
Rejestracja: 15 sty 2012, 22:16
Lokalizacja: Skelmersdale/Rybnik

Post autor: DanioUK » 07 maja 2023, 10:53

Witam panowie.

Teraz chyba czas na mnie po reaz pierwszy przyjsc z problemem.
Sztuka to S8 D3 i problem z brakiem pradu.

Wiec od poczatku.
Po powrocie z PL FIS wyrzucal mi blad parking brake malfunction. Po zeskanowaniu VCDSem prawa strona pokazywala faulty Hall solenoid.

Dwa dni temu to juz choinka na FIS sie pojawila z piszczkiem ze jest problem z hamulcami i prawy zacisk nie dziala wcale z bledem motoru wiec zamowilem nowy silniczek. Wiec auto w gore i zazwyczaj jest w tych przypadlosciach ze jakis kabel ma przerwe.
To sprawdzilem i nigdzie nie znalazlem przerwy. W miedzy czasi ladowalem aku jak szukalem przyczyny na kablach.
Wczoraj przychodze do garazu a tu nie ma nic pradu. Po naladowaniu aku nadal nic.
Bezpieczniki w bagazniku i kolo kierwocy sprawdzilem i wsio jest ok.

I teraz nie wiem gdzie szukac przyczyny dlaczego nagle nie ma zasilania w aucie.
Czy macie jakies sugestie? Czy jest mozliwoc ze jednak przeoczylem przeciety kabel i to on powoduje zwarcie w samochodzie? Czy moze jakis modul padl?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 10 maja 2023, 12:09

zwarcie raczej by ci wygenerowało pożar lub upalone bezpieczniki

zastanawiajace jest to ze akku naladowany a pradu brak tzn gdzie brak bo
jak na klemach jest to dalej w aucie tez gdzies musi byc
chyba że np klema pirotechniczna ci wywaliła (obok akku)

miernik i trzeba trochę pobiegać
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl