części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Średnica rury wydechowej

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 31 mar 2013, 08:52

no i faktycznie Etka nie klamie.
Do tlumika drgan(plecionka) jest rura 55 za plecionka przez katalizator az do srodkowego jest 60

kubaziel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 144
Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kubaziel » 06 maja 2021, 22:55

Koledzy a co etka mówi nt średnicy katów w silniku AKG z maja 1998?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 07 maja 2021, 08:14

Dla V8 4.2 nie ma różnicy, czy to eSa, czy nie.
Black Cars Matters

kubaziel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 144
Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kubaziel » 09 maja 2021, 08:25

Jaki będzie efekt dla uszu, jeśli już nie mam środkowego, a do tego usunę katy, a na ich miejsce dam tłumiki przelotowe?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 09 maja 2021, 10:32

Pewnie jeszcze gorszy. Bez katów na samych przelotowych, ale ze środkowym często powstaje specyficzny rezonans w którymś zakresie obrotów. W wolnossącym silniku zapewne wpłynie to także na moc. W D2 wydech jest bardzo dobrze policzony.
Black Cars Matters

Adam
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 239
Rejestracja: 31 lip 2018, 23:51
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Adam » 10 maja 2021, 11:15

dice111 pisze:Pewnie jeszcze gorszy. Bez katów na samych przelotowych, ale ze środkowym często powstaje specyficzny rezonans w którymś zakresie obrotów. W wolnossącym silniku zapewne wpłynie to także na moc. W D2 wydech jest bardzo dobrze policzony.
Właśnie myślałem o wycięciu środkowego. Katy metalowe bak środka i końcowy , czyli mogę stracić trochę koni ? s8 d2 2001

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 maja 2021, 16:06

auto jest zbyt głosne wtedy gdzieś czytałem że robili wydech sportowy i były jakieś tam wyliczenia i na jednym tłumiku była moc mniejsza

kubaziel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 144
Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kubaziel » 19 maja 2021, 07:25

dice111 pisze:...ale ze środkowym często powstaje specyficzny rezonans w którymś zakresie obrotów...
dokładnie słyszalny taki metalowy rezonans, ale to praktycznie na zimnym silniku, potem rezonans zanika

peter5on
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 11 wrz 2016, 23:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: peter5on » 19 maja 2021, 21:56

Ja po wycięciu końcowego zauważyłem wzrost spalania o 1litr na 100km. Rezonans niestety jest, najgorsze jest to że na niskich jest fajny bulgocik ale przy wysokich obrotach jest dużo wysokich tonów że tak powiem. Taki c63 amg nawet na wysokich ma taki niski warkot.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl