Część po wymianie rozrządu i nastawników razem z łańcuchami pali się check i następujące błędy:
17746 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40)
P1338 - 001 - przerwa lub zwarcie z plusem - MIL zapalona
17755 - Czujnik poł w rozrządu (G163) cz. pół wał korb. (G28)
P1347 -001 - nieprawidłowa korelacja - MIL zapalona
Czy ktoś mógłby mnie zaprowadzić?
Będę wdzięczny
[D3 06 4.2MPI ] po wymianie rozrządu błędy, pali się check
[D3 06 4.2MPI ] po wymianie rozrządu błędy, pali się check
Ostatnio zmieniony 03 paź 2021, 08:02 przez Maestro82, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli spotkam człowieka od którego niczego się nie nauczę uznam, że jestem głupcem
marekp750 pisze:Jeżeli blokady wału i wałków można założyć to:
do weryfikacji ustawienie wałków rozrządu względem siebie.
Ten kto montował prawdopodobnie pomylił się przy zakładaniu łańcuszka między wałkami.
Ok czyli trzeba jechać żeby poprawił w takim razie, silnik odpala normalnie ma moc tylko go trzęsie delikatnie na zimnym i ma taki dziwny dźwięk .... Czy te błędy wpłyną na jazdę? mam 120km do mechanika który to robił
Jeśli spotkam człowieka od którego niczego się nie nauczę uznam, że jestem głupcem