części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 06 3.0TDI ] Pęknięta obudowa zacisku tył

dils
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 17 sty 2019, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dils » 28 lis 2019, 09:27

Rozkleiłem silniczek co bylo łatwe. Wystarczylo lekko odchyli i poszlo. Po otwarciu napotkalem sie na plyn hamulcowy w srodku co mnie zdziwilo. Wyczyscilem wszystko i wygladalo na moje oko nic nie uszkodzone, pasek caly nie poszarpany... ale moze mi sie wydawac ze jest wszystko ok <bezradny>

Natomiast zdziwilo mnie obecnosc plynu hamulcowego. No i zwrocilem uwage na to ze plyn tak samo byl oblany zacisk na dole.. tak jak by wlasnie wyciekalo cos z tego klina co mowisz. Sprobowalem recznie zaciagnac tecxny torxem i trzymal...


Wiec pewnie zdecyduje sie na regeneracje 2 elementow. Pytanie teraz takie. Po odkreceniu przewodu hamulcowego jak zrobic zeby nie uciekal plyn i sie nie zapowietrzył ?

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 28 lis 2019, 09:41

dils pisze:Natomiast zdziwilo mnie obecnosc plynu hamulcowego.
Cieknie małym orindiem który jest w zacisku.
Pytanie teraz takie. Po odkreceniu przewodu hamulcowego jak zrobic zeby nie uciekal plyn i sie nie zapowietrzył ?
Albo ściskasz elastyczny przewód np. "morsem" podkładając pod szczypce coś owalnego np. dwie nasadki lub wciskasz pedał hamulca i go blokujesz w pozycji wciśniętej :]

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 28 lis 2019, 09:43

Marcin2013 pisze:Cytat:
Pytanie teraz takie. Po odkreceniu przewodu hamulcowego jak zrobic zeby nie uciekal plyn i sie nie zapowietrzył ?


Albo ściskasz elastyczny przewód np. "morsem" podkładając pod szczypce coś owalnego np. dwie nasadki lub wciskasz pedał hamulca i go blokujesz w pozycji wciśniętej
A nie prościej zaciski do przewodów hamulcowych za 30zł? :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

dils
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 50
Rejestracja: 17 sty 2019, 21:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dils » 28 lis 2019, 15:26

Oo widzisz nawet nie wiedziałem ze takie zaciski istnieja :] wiec raczej zakupie zaciski i bede działał kupi jeszcze cieplo jest ;)

Maniek19891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 23 lut 2016, 20:30
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Maniek19891 » 19 paź 2021, 22:40

Witam,
Mam podobny problem jak kolega dils.
Jestem po wymianie kompletnych regenerowanych zacisków oraz tarcz i klocków.
Po wymianie zrobiłem adaptacje i podczas testów prawy zacisk terkocze niezależnie czy się otwiera czy zamyka. Wcześniej miałem błąd czujnika halla w prawym zacisku, teraz zniknął ale pojawiły się błędy:

02429 - Right Parking Brake Motor (V283) Clamping Force Not Reached

02596 - Rear Brake Pads Worn

Zacisk z lewej strony chodzi ładnie, cicho i szybko się zaciąga a z prawej charczy.
Czy to oznacza że dostałem zacisk po regeneracji który jest wadliwy?
Czy może być inna przyczyna?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl