![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB ] Wyciek płynu chłodniczego z głowic
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
[D2 96 4.2PB ] Wyciek płynu chłodniczego z głowic
Jest wyciek gdzieś w tamtych okolicach. Z tego co widzę są możliwe dwa miejsca: z magistrali spinającej głowice (077121437A oringi 20x4mm) i magistrali pod kolektorem (077121437 oring 15x2mm i kawałek węża 441819373E). Ta do chłodnicy oleju wygląda na całą. Na pierwszy rzut oka najlepiej zrzucić cały kolektor razem z przepustnicą w przypadku obu ale jak się ma kwestia samej części łączącej głowice? Próbował ktoś dojść tam od spodu?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 570
- Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
- Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów
Te rurki spinające głowice da radę wyjąć bez ściągania kolektora ale jest ciężka gimnastyka.
Miałem tam wyciek.
Trzeba odkręcić przepustnice najlepiej razem z kolanem do kolektora.
Problem tylko jest ze zdjęciem węży z rurek bo są mocno przyklejone. A koniecznie trzeba zdjąć ten łączący rurkę pod kolektorem.I chyba też ten który idzie do wymiennika oleju.
Jak cieknie z przodu z rurki pod kolektorem to trzeba zdjąć kolektor.
Miałem tam wyciek.
Trzeba odkręcić przepustnice najlepiej razem z kolanem do kolektora.
Problem tylko jest ze zdjęciem węży z rurek bo są mocno przyklejone. A koniecznie trzeba zdjąć ten łączący rurkę pod kolektorem.I chyba też ten który idzie do wymiennika oleju.
Jak cieknie z przodu z rurki pod kolektorem to trzeba zdjąć kolektor.
Kot też jest Quattro