![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB ] Wyciek płynu chłodniczego z głowic
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
[D2 96 4.2PB ] Wyciek płynu chłodniczego z głowic
Jest wyciek gdzieś w tamtych okolicach. Z tego co widzę są możliwe dwa miejsca: z magistrali spinającej głowice (077121437A oringi 20x4mm) i magistrali pod kolektorem (077121437 oring 15x2mm i kawałek węża 441819373E). Ta do chłodnicy oleju wygląda na całą. Na pierwszy rzut oka najlepiej zrzucić cały kolektor razem z przepustnicą w przypadku obu ale jak się ma kwestia samej części łączącej głowice? Próbował ktoś dojść tam od spodu?
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Te rurki spinające głowice da radę wyjąć bez ściągania kolektora ale jest ciężka gimnastyka.
Miałem tam wyciek.
Trzeba odkręcić przepustnice najlepiej razem z kolanem do kolektora.
Problem tylko jest ze zdjęciem węży z rurek bo są mocno przyklejone. A koniecznie trzeba zdjąć ten łączący rurkę pod kolektorem.I chyba też ten który idzie do wymiennika oleju.
Jak cieknie z przodu z rurki pod kolektorem to trzeba zdjąć kolektor.
Miałem tam wyciek.
Trzeba odkręcić przepustnice najlepiej razem z kolanem do kolektora.
Problem tylko jest ze zdjęciem węży z rurek bo są mocno przyklejone. A koniecznie trzeba zdjąć ten łączący rurkę pod kolektorem.I chyba też ten który idzie do wymiennika oleju.
Jak cieknie z przodu z rurki pod kolektorem to trzeba zdjąć kolektor.
Kot też jest Quattro