części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem, nierówna praca

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 21 sty 2011, 16:35

Winny może być reduktor od gazu poprostu puszcza gaz przez podcisnienie.
Napisz jaki dokladnie masz albo zdjecie daj, zalezy co masz jesli gold lub silver to jest to bardzo prawdopodobne.
Ja tez mam problem z rozruchem rano ale tylko jak mam ponizej 1/2 paliwa w zbiorniku.
Moze dolej jeszcze Pb tak na 3/4 i pomoze

tomekccc
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 07 gru 2009, 18:59
Lokalizacja: Czarnków, wlkp

Post autor: tomekccc » 22 sty 2011, 12:00

mdamian pisze:
Przy montażu trudno trafić pompą we właściwe miejsce.
Dokładnie tak .
A wiesz jak masz pompę zamontowaną ???

No za bardzo to nie bo jak się wszystko pozamyka to już nie widać, można liczyć na fuksa. Trudno przy montażu pompy przy obrocie trafić w to coś w drugim zbiorniku. Może jest jakiś sposób na 100 procent???
Hipcio ma rację jak dolejesz wachy to powinno być ok.

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 22 sty 2011, 12:13

Doleje wachy to powinno być ok i jak będzie OK to pewnie pompa nie ściąga z drugiej komory i trzeba ją wyjąć i dobrze zamontować, ewentualnie jeszcze sprawdzić ciśnienie pompy manometrem robocze. A odnośnie montażu pompy to jest na forum gdzieś temat pompa paliwa i są tam zdjęcia i opis jak ją dobrze zamontować.NIE JEST TO TAKIE PROSTE BO SAM TO PRZERABIAŁEM. ŻYCZĘ POWODZENIA.
Jak pomogłem to kliknij POMÓGŁ.
POZDRAWIAM..
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 22 sty 2011, 12:52

Słuchaj jeśli chodzi o wymianę pompy to osobiście to przerabialm. Opisałem dokładnie jak trzeba to zrobić. No i najlepiej jakby paliwa po montażu było ponad pół zbiornika wtedy nie będziesz musiał pamiętać o zalaniu kosza bo sam się zapełni.
Tu podaję ci link do mojego tematu na pewno będzie pomocny:
http://www.a8team.pl/topics24/1108.htm? ... mpa+paliwa
Dążenie do doskonałości.

tomekccc
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 07 gru 2009, 18:59
Lokalizacja: Czarnków, wlkp

Post autor: tomekccc » 22 sty 2011, 18:05

Spróbuję powalczyć, najbardziej w twoim poście przerażają mnie te dwa piwa ;-)

rmsoft
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 06 lis 2010, 17:52
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: rmsoft » 23 sty 2011, 11:45

Ja miałem podobny problem z odpaleniem,ale tylko wtedy jak paliwa było poniżej połowy zbiornika,więc to pewnie problem z pompą paliwa,jak zresztą piszą koledzy po wyżej

tomekccc
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 07 gru 2009, 18:59
Lokalizacja: Czarnków, wlkp

Post autor: tomekccc » 23 sty 2011, 20:36

Kolego rmsoft i jak to się u ciebie zakończyło? Wymiana pompy? Gdzieś na forum przeczytałem, że jak się tankuje często małe ilości benzyny to komputer głupieje i pomimo wskazania połowy baku paliwa jest tam pusto ale nie chce mi się wierzyć, że tak jest bo jak latem otwierałem zbiornik to w lewym było pełno.

rmsoft2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 20 lis 2010, 10:26
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: rmsoft2 » 24 sty 2011, 13:54

Jeszcze nie miałem okazji wymienić tej pompy,ale zrobie to niezwłocznie jak wrócę do kraju!
A narazie po prostu zatankowałem i utrzymuje poziom paliwa powyżej połowy i nie ma problemu z odpaleniem.........

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl