to przykre ze nawet w przypadku kiedy klient przyniesie narzedzia specjalne ,
mechanik ich nie uzywa . No coz zmiana mechanika.
Radziu opanowales ten temat z poduszka silnika i podpora momentu obrotowego?
[D3 04 3.7MPI ] Po wymianie rozrządu stuki w silniku
No żebyś wiedział ze przykre i to bardzo... trzeba było się uczyć i zostać mechanikiem. Pewnie byłbym bogaty gdybym robił wszystkim tak jak samemu się coś robi dla siebie i wkłada w to dużo pracy i serca a nie na odpierd...xxx. słuchaj poduszek jeszcze nie opanowałem bo auto stoi u gazownika na montaz lpg także jak tusze w temacie napewno napisze. Oby to tylko styki
-
- Forum Audi A8
- Posty: 31
- Rejestracja: 29 maja 2019, 11:58
- Lokalizacja: Stargard
Witam kolegów i koleżanki, ja składałem jakieś trzy dni temu rozrząd , blokada na wale ,blokada na walkach, imbus piątka pod napinaczem hydraulicznym, itd. wszystko tak jak bozia przykazała , nawet te napinanie nastawników jak kolega wcześniej pisał, i co w blokach pomiarowych na kanale 93 mam -3 i -8 , no i nie wiem o co chodzi czy coś popsułem gdzie błąd popełniłem, nie wiem, czy spróbować coś przestawić , autko chodzi ,wydaje się że ma moc nie mam pojęcia , jak ustawiłem wał na 5 cyl. to blokada na walki wchodzi ale z lekkim oporem , a pytanie mam takie poprawiać czy nie ,i drugie pytanie , napinacz mimośrodowy napinamy w lewo czy w prawo bo już zgłupiałem , powiem wam że ten silnik zaczyna mnie denerwować , sprawdzane trzy razy nic na szybko a on nie chce współpracować , dziękuję z góry za pomoc , tylko chciałbym odpowiedzi na te dwa pytania , pozdrawiam NIECH MOC V8 BEDZIE Z WAMI
Witam wszystkich,
Nawiązując do tematu parametrów blokach 90 i 93, u mnie wyszło takie coś, i mam te metaliczne hałasy przy starcie, a głośność pracy silnika mogłaby być trochę mniejsza-tak to bym ujał Czy można vcds-em regulować adjustment aby wartości w bloku 93 schodziły poniżej -6 ? Jeśli tak to byłbym bardzo wdzięczny za instrukcję, wskazówki. Pozdrawiam
Nawiązując do tematu parametrów blokach 90 i 93, u mnie wyszło takie coś, i mam te metaliczne hałasy przy starcie, a głośność pracy silnika mogłaby być trochę mniejsza-tak to bym ujał Czy można vcds-em regulować adjustment aby wartości w bloku 93 schodziły poniżej -6 ? Jeśli tak to byłbym bardzo wdzięczny za instrukcję, wskazówki. Pozdrawiam