
rozpierdzieliłem te półkę pod kierownica
z lewej strony miałem 4 przekazniki :
373 [który jest od kompresorka, Łukasz mi tam on się nieraz tez załącza przy tych obrotach co mówisz]
53
307
307
nad nimi sa 2 bezpieczniki i z boku sa 3 metalowe bezpieczniki
ułozenie wyglada tak
--- ---
I
[] [] [] I
I
[]
przekazniki sa ułożone w litere L Nad nimi sa 2 bezpieczniki duzej mocy oraz z boku sa 3 metaowe bezpieczniki powpinane w pionie wzdłuz przekaznikow
Wszystkie przekazniki sa sprawne , bezpieczniki sa sprawne , bezpiecznikpod ecu oraz przekazniki sa sprawne no i nawet wymienione
przekazniki w bagazniku oraz bezpieczniki w bagazniku sprawne
blędy wciaz te same
wykonałem testy wyjsc i od pompy sai po zawór n80 wszystko jest na zielono i pisze N/A
bledy skasuje bez odpalania silnika i wszystko sie kasuje
po dopaleniu odrazu wszystkie wracaja z powrotem
moze test wyjsc zle wykonałem no ale najdziwniejsze to ze te błedy wychodza dopiero po odpaleniu silnika , wymiana przepływomierza tez nic nie dało
nie wiem ale moze pompa sai robi zwarcie i po odpaleniu moduł zarzadzania energia odłacza obwód ?
bo według mnie wszystko jest na jednym zasilaniu i bład short to ground moze oznaczac zwarcie do masy jednego z elementów i trzeba szukać?
rece opadaja

wszystkie bezpieczniki i przekazniki sprawne :
pod ecu , w bagazniku , pod kiera z lewej str , z lewej str bezpieczniki i z prawej od pasazera nie wiem moze sai robi zware po odpaleniu auta
bo bez odpalenia wszystko sie kasuje po odpaleniu zaraz wraca