części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 preFL ALL ] Przekaznik j299 -Kłopot z pompą Sai

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 wrz 2015, 17:41

Dobrze Panowie a więc tak ręce opadaja <bezradny>

rozpierdzieliłem te półkę pod kierownica

z lewej strony miałem 4 przekazniki :

373 [który jest od kompresorka, Łukasz mi tam on się nieraz tez załącza przy tych obrotach co mówisz]

53

307

307

nad nimi sa 2 bezpieczniki i z boku sa 3 metalowe bezpieczniki

ułozenie wyglada tak

--- ---
I
[] [] [] I
I
[]


przekazniki sa ułożone w litere L Nad nimi sa 2 bezpieczniki duzej mocy oraz z boku sa 3 metaowe bezpieczniki powpinane w pionie wzdłuz przekaznikow

Wszystkie przekazniki sa sprawne , bezpieczniki sa sprawne , bezpiecznikpod ecu oraz przekazniki sa sprawne no i nawet wymienione

przekazniki w bagazniku oraz bezpieczniki w bagazniku sprawne

blędy wciaz te same

wykonałem testy wyjsc i od pompy sai po zawór n80 wszystko jest na zielono i pisze N/A

bledy skasuje bez odpalania silnika i wszystko sie kasuje

po dopaleniu odrazu wszystkie wracaja z powrotem

moze test wyjsc zle wykonałem no ale najdziwniejsze to ze te błedy wychodza dopiero po odpaleniu silnika , wymiana przepływomierza tez nic nie dało

nie wiem ale moze pompa sai robi zwarcie i po odpaleniu moduł zarzadzania energia odłacza obwód ?

bo według mnie wszystko jest na jednym zasilaniu i bład short to ground moze oznaczac zwarcie do masy jednego z elementów i trzeba szukać?

rece opadaja <onie>


wszystkie bezpieczniki i przekazniki sprawne :
pod ecu , w bagazniku , pod kiera z lewej str , z lewej str bezpieczniki i z prawej od pasazera nie wiem moze sai robi zware po odpaleniu auta

bo bez odpalenia wszystko sie kasuje po odpaleniu zaraz wraca

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 wrz 2015, 18:53

Mam jeszcze jeden pomysł. W okolicach obudowy filtra powinien być zawór podciśnieniowy do sterowania klapką powietrza, coś kojarzę że kiedyś go wymieniałem z podobnym objawem. Spróbuj też po kolei odpinać wtyczki z czujników (te pokazujące błędy), tylko oczywiście nie wszystkie naraz a pojedynczo.
Oczywiście za każdym razem musisz skasować błędy i ponownie uruchomić silnik.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 wrz 2015, 20:47

Daniel według mnie mam pomysł że cos robi zware i moduł zarzadzania energia odłacza cały obwód

miałem takie cos jak włożyłem leda bez Can bus do tablicy rejstracyjnej było tak że odłączało podwietlenie tablicy

tutaj mam przekaznik po drodze i bezpiecznik je...itnie mocny bo az 40a i nie wiem czy czasem predzej moduł zarzadzania energia nie odłaczy wczesniej niz spali sie bezpiecznik lub przekaznik


zrobiłem test wejsc czy wyjsc i było tak

wszystko na zielono N/A i kasuje te błedy które wywala wszystko sie kasuje i kontrolka trakcji znika odpalam auto i momentalnie zapala sie i błedy wracaja ,czyli bez odpalenia jest ok czy to na zimnym czy na cieplym silniku

po odpaleniu odrazu wracaja te same

czyli kurcze cos musi zware walic i isc nie przez bezpiecznik może ... przepływke zmieniłem /kupilem i to samo przekaznik od sail zmieniłem i to samo

mam taki pomysł :

moze dostac sie do przekaznika sai pod ecu zdjac z niego obudowe i zewrzec styk elektromagnesu palcem na właczonym zaplonie bez odpalania silnika

ciekawe czy sai powinna załaczyc sie ???

a jezeli wypierniczy bład to wiem że pompa bo na postoju bez odpalenia nie wywala błedu


co ty na to ??

dzisiaj kasowałem wszystkie błedy i robiłem twardy reset vagiem błędów i ui z tego wróciły te same <onie>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 wrz 2015, 21:07

Skasuj błędy, odłącz wtyczkę od pompy i odpal auto. Jeżeli to SAI to wyskoczy tylko jeden błąd.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 16 wrz 2015, 21:12

acha cos sobie przypomnialem i moze byc to wazne :

ten przekaznik pod ecu byl sklejony tzn te blaszki byly sklejone tak jakby elektromagnes caly czas trzymal nie wiem czy on jest tylko od pompy czy jeszcze czegos innego

wtyka od pompy jest na dole ,bede musial rozpierniczyc oslone ale nie ma szans narazie bo leje no chyba ze jeszcze gdzies moge pompe rozlaczyc

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 16 wrz 2015, 21:27

Nie no właśnie ważne byś odłączył wtyczkę. A jak wyciągniesz obudowę filtra to nie dojdziesz do pompy?

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 17 wrz 2015, 07:26

danishow pisze: no właśnie ważne byś odłączył wtyczkę. A jak wyciągniesz obudowę filtra to nie dojdziesz do pompy?
Nie dojdzie.
Ale wydaję mi się jak skręcisz kierą max w lewo to między nadkolem raczej powinno pójść.
dracus6662 pisze:373 [który jest od kompresorka, Łukasz mi tam on się nieraz tez załącza przy tych obrotach co mówisz]

Dzięki za podpowiedź. A tak przy okazji to słychać u Ciebie kompresor umnie słychać a jak sie zatrzymam to się wyłączą.
łukasz88

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 17 wrz 2015, 17:44

słychac takie bruuuuuuubruuuu ale mi to nie szkodzi klopot z sai mnie boli bo maf jest odlaczony esp wywala i kontolka recznego wali po oczach i sukcesywnie piiiii a auto nie kulturalnie chodzi na postoju jak sie przgazuje no ale podejrzewam ze przez to wlasnie short to ground


Do Damiana musze sie wybrac niech obada co i jak bo sam chyba nie dam rady raczej potrzeba wsparcia <bezradny>

do tego rano jak chce odpalic auto wypiernicza blad na blacie takie duze czerwone kolo z wykrzyknikiem ,

kontrolka zawieszenia zólta

kontrolka abs

kontrolka recznego

kontrolka okladzin

i p[iszczenie i wogole nic a nic nie drgnie nawet nie probuje odp[alic

kluczykiem tez nie bangla

dopiero za 2 lub 3 razem jak klucz wloze to zaburza auto

cos sie stalo jak pod kiera te polke odchylałem albo cos ze stacyjka albo to przez te przekazniki

no albo poprostu przez aku bo mialem 50 procent a moze to byla dolna granica 50 procent albo 40 i modul odlaczyl kesse

bo jak sprawdzalem stan aku to juz po odpaleniu na drodze jak jechalem to bylo juz 50

po pracy bez stresowo pali od strzala i juz za kazxdym razem zreszta jak dojade do pracy to tez juz zgasze to normalnioe pale z kessy

ech potrzebna gruntowna pomoc <jezyk>

mateusz1851
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 26 cze 2018, 16:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mateusz1851 » 10 sie 2018, 16:06

dracus6662, Powiedz mi może udało Ci się ogarnąć problem z błędami z pompy sai i z przekaźnikiem ? bo mam dokładnie te same błędy i ten sam problem i nie mam pojęcia za co się zabrać.???

Adrian42
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 03 paź 2018, 19:14
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Adrian42 » 19 paź 2018, 20:12

Mam te same błędy przekaźniki wszystkie sprawdzane przepływomierz wymieniłem błędy dalej są tak samo jak u kolegi na zgaszonym silniku błędy da się skasować i po odpaleniu dopiero się pojawiają .bledy wszystkie takie same co u kolegi
Obrazek

mateusz1851
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 26 cze 2018, 16:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mateusz1851 » 09 lis 2018, 16:00

Sprawdźcie bezpiecznik w desce u pasażera Terminal 5 jeśli dobrze pamiętam tam jest bezpiecznik 10A odpowiadający za te wszystkie błędy na 99% spalony dlatego short to ground.

nalewko
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 10 lip 2018, 19:08
Lokalizacja: Ahlen Niemcy

Post autor: nalewko » 29 cze 2021, 04:21

Czy temat został rozwiązany mam te same problemy

Awatar użytkownika
mAlIbOr
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 26 gru 2013, 10:25
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2003
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Pruszków/Brwinów

Post autor: mAlIbOr » 14 maja 2022, 01:56

Witam, czy udało Wam się dojść do tego jaka przyczyna była tych błędów? Mam dokładnie ten sam problem...

Sprawa rozwiązana!. Dla potomnych zostawię ślad. W moim przypadku było zwarcie przy lewej wtyczce poduszki silnika. Izolacja z plusowego przewodu uszkodziła się i dotykała do masy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl