[S8 D2 02] Brak mocy
[S8 D2 02] Brak mocy
Witam
Temat dosyć ciekawy.
Auto jak w tytule S8 D2 2002r AVP , jeden z ostatnich wypustów.
W sumie jeździ "dobrze" , błędów nie ma (silnik, skrzynia), ale....
Ostatnio zrobiłem sobie pomiar przyśpieszenia .... 8.3 - szału się nie spodziewałem , ale bez przesady. Pomiary robione Dragy , jednocześnie mierzone inne samochody , także mała szansa na błędne działanie . Przejazd 100-200 -- 25s.
Może ktoś walczył z brakiem mocy w 4.2 i ma sensowne pomysły :
- rozrząd robiony pół roku temu , na blokady , nie dotykałem nastawników i łańcuchów , po wymianie w blokach -9 , -10 (tyle samo było przed wymianą ).
- przepływka pokazuje 268g przy 6800
- na pierwszy rzut oka wygląda że klapki w kolektorze działają
- nastawniki też działają (widać zmianę w VCDS).
- nie czuję uslizgu na skrzyni (komp nic nie pokazuje).
- świece prawie nowe
- cewki FSI
Pozdr
Damian
Temat dosyć ciekawy.
Auto jak w tytule S8 D2 2002r AVP , jeden z ostatnich wypustów.
W sumie jeździ "dobrze" , błędów nie ma (silnik, skrzynia), ale....
Ostatnio zrobiłem sobie pomiar przyśpieszenia .... 8.3 - szału się nie spodziewałem , ale bez przesady. Pomiary robione Dragy , jednocześnie mierzone inne samochody , także mała szansa na błędne działanie . Przejazd 100-200 -- 25s.
Może ktoś walczył z brakiem mocy w 4.2 i ma sensowne pomysły :
- rozrząd robiony pół roku temu , na blokady , nie dotykałem nastawników i łańcuchów , po wymianie w blokach -9 , -10 (tyle samo było przed wymianą ).
- przepływka pokazuje 268g przy 6800
- na pierwszy rzut oka wygląda że klapki w kolektorze działają
- nastawniki też działają (widać zmianę w VCDS).
- nie czuję uslizgu na skrzyni (komp nic nie pokazuje).
- świece prawie nowe
- cewki FSI
Pozdr
Damian
Korekty na gazie i benzynie są takie same, nie ma błędów mieszanki, także to nie wina LPG.
Skrzynia też nie ma nic do tego, bo brakuje tyle że musiałby być kosmiczny uślizg, a na skrzyni błędów brak.
Sprawdzanie kompresji przy źle ustawionym rozrządzie to pomysł też słaby.
Trochę to mało nalotu na popsutą kompresję, tym bardziej że auto nie jest ciągle pałowanie, leję jeden z najlepszych olejów, dopiero co poszły nowe świeczki, cewki od Fsi i sprawdzone podciśnienia.
Zacznę od tego co widać, łańcuszki to w sumie groszowa sprawa.
Pozdr
Skrzynia też nie ma nic do tego, bo brakuje tyle że musiałby być kosmiczny uślizg, a na skrzyni błędów brak.
Sprawdzanie kompresji przy źle ustawionym rozrządzie to pomysł też słaby.
Trochę to mało nalotu na popsutą kompresję, tym bardziej że auto nie jest ciągle pałowanie, leję jeden z najlepszych olejów, dopiero co poszły nowe świeczki, cewki od Fsi i sprawdzone podciśnienia.
Zacznę od tego co widać, łańcuszki to w sumie groszowa sprawa.
Pozdr
Patrząc na wyniki przyspieszenia , to góra jest problemem , bo z dołu to nawet jakoś jedzie .
Wiesz , mi się też wydawało że jedzie dobrze , także dopóki nie zmierzysz to jest takie gdybanie.
Z katami to jest jakiś trop , mam zamienniki Magnaflow wsadzone bo oryginały poprzedni właściciel popsuł Nie bardzo mam tylko pomysł jak je sprawdzić , bo odkręcić nie ma jak ..
Wiesz , mi się też wydawało że jedzie dobrze , także dopóki nie zmierzysz to jest takie gdybanie.
Z katami to jest jakiś trop , mam zamienniki Magnaflow wsadzone bo oryginały poprzedni właściciel popsuł Nie bardzo mam tylko pomysł jak je sprawdzić , bo odkręcić nie ma jak ..
tak samo jak przykład twego słabowatego auta
ale z ciebie typ czyli spokojnie objadę cię moim trupem
to też napiszesz że to niczego nie dowodzi
Gośc kiedys walczył z podobnym problemem co ty wymienił wszystkie czujniki i przepławkę i lamby i to w tamtym przypadku pomogło
Moze lambdy masz uwalone i powolnie wskazują i głupoty pokazują to ze nie wywala baboli to niczego nie dowodzi
One po 170 tys powinny być zmienione i tylko markowe produkty
Moze podjedz do kogoś kto popatrzy to auto bo raczej ty sam tego nie naprawisz
ale z ciebie typ czyli spokojnie objadę cię moim trupem
to też napiszesz że to niczego nie dowodzi
Gośc kiedys walczył z podobnym problemem co ty wymienił wszystkie czujniki i przepławkę i lamby i to w tamtym przypadku pomogło
Moze lambdy masz uwalone i powolnie wskazują i głupoty pokazują to ze nie wywala baboli to niczego nie dowodzi
One po 170 tys powinny być zmienione i tylko markowe produkty
Moze podjedz do kogoś kto popatrzy to auto bo raczej ty sam tego nie naprawisz