części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 04 3.0TDI ] Nie usypia się

Krzysiek1984
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 20 wrz 2019, 14:33
Lokalizacja: Legnica

[D3 04 3.0TDI ] Nie usypia się

Post autor: Krzysiek1984 » 26 cze 2022, 04:33

Witam mam problem coś mi kradnie prąd ostatnio zauważyłem, że nie gaśnie podświetlenie skrzyni biegów, start stop i trójkąt od awaryjnych oraz świeci się przycisk od blokady tylnych szyb i wyłącznik air bag. Teraz zauważyłem,że w bagażniku że nawigacja cały czas chodzi nie wyłącza się, co chwile w lewym tylnym nadkolu coś tyka a także w prawym tylnym. Pobór prądu mam 5/6 amper
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Krzysiek1984, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 cze 2022, 10:52

Masz czym diagnozować ? VCDS/ODIS, pętle światłowodowe, odpinać bezpieczniki, mierzyć, podmieniać moduły.
Black Cars Matters

Krzysiek1984
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 20 wrz 2019, 14:33
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krzysiek1984 » 27 cze 2022, 14:50

Tak mam vcdsa ostatnio sprawdzałem i nie było błędów z tym związanych , właśnie ładuje akumulator i sprawdzę jeszcze raz. Wstępnie myślę, że to może być wina mmi albo getaway. Wczoraj dostałem się do mmi było ciepłe. A pytanie jest takie jak założę pętle światłowodu do mmi i zostawię na noc czy coś to da? Jeżeli nie rozładuje aku to by wyszło na mmi a jak by rozładowało to bym podmienił getaway

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 27 cze 2022, 15:35

Uszkodzony sterownik nie zawsze pokaże błąd. Odpinając sterownik MMI tak naprawdę odłączysz wszystko z infotaiment, podobnie robiąc z GW (a więc nic tak naprawdę nie zdiagnozujesz, bo uśpisz całą resztę).
Najprostsza i najszybsza metoda to pomiar miernikiem, fizycznie odpinasz nie musisz modułów, wystarczy bezpiecznik (chyba, że mają wspólny z czyms innym) i wykodowanie tego sterownika z bramki. Zamykasz samochód, czekasz i mierzysz kiedy spadnie pobór, jak szybko samochód sie usypia i ile pobiera nadal po teoretycznym uspaniu.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl