S8 D3 5.2 by Tuksi
S8 D3 5.2 by Tuksi
Siemanko !
Po szeregu napraw , zmian przedstawiam wam moje audi S8 D3 , auto odebrałem wczoraj od lakiernika , auto było całe malowane , miało masę rysek , drzwi ktoś przerysował kluczem.. tylny zderzak miał wgnioty dlatego postanowiłem polakierować je całe. Po lakierowaniu oczywiście trzeba jakoś zabezpieczyć lakier dlatego umówiłem się na nałożenie foli ppf i tak oto auto będzie leżakować miesiąc czasu w garażu, a żeby nikomu nie przyszło do głowy żeby je przerysować 😀 mam w głowie jeszcze kilka zmian ale wszystko z biegiem czasu dlatego o wszystkim będziecie informowani na bieżąco. Później dorzucę fotki z wszystkich napraw jakie były robione w autku .
Zmiany zewnetrzne:
- Dołożyłem dokładki maxtona
- wymieniłem grilla na tego z radarem
- kratki Dolne zderzaka zmieniłem na poliftowe tak damo halogeny
- Dołożyłem blende pod tablice ( teraz jest na magnez )
- przyciemniłem szyby tył 80 % przód 35%
- całe auto było polakierowane
- 03.01.23 jestem umówiony na aplikacje foli ppf ( oczywiście wszystkie foteczki wstawię z aplikacji )
Pozdro dla wszystkich forumowiczów!!
Po szeregu napraw , zmian przedstawiam wam moje audi S8 D3 , auto odebrałem wczoraj od lakiernika , auto było całe malowane , miało masę rysek , drzwi ktoś przerysował kluczem.. tylny zderzak miał wgnioty dlatego postanowiłem polakierować je całe. Po lakierowaniu oczywiście trzeba jakoś zabezpieczyć lakier dlatego umówiłem się na nałożenie foli ppf i tak oto auto będzie leżakować miesiąc czasu w garażu, a żeby nikomu nie przyszło do głowy żeby je przerysować 😀 mam w głowie jeszcze kilka zmian ale wszystko z biegiem czasu dlatego o wszystkim będziecie informowani na bieżąco. Później dorzucę fotki z wszystkich napraw jakie były robione w autku .
Zmiany zewnetrzne:
- Dołożyłem dokładki maxtona
- wymieniłem grilla na tego z radarem
- kratki Dolne zderzaka zmieniłem na poliftowe tak damo halogeny
- Dołożyłem blende pod tablice ( teraz jest na magnez )
- przyciemniłem szyby tył 80 % przód 35%
- całe auto było polakierowane
- 03.01.23 jestem umówiony na aplikacje foli ppf ( oczywiście wszystkie foteczki wstawię z aplikacji )
Pozdro dla wszystkich forumowiczów!!
Ostatnio zmieniony 30 sie 2023, 13:58 przez Szczuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Ogólnie masa roboty, ale chciałem doprowadzić to do stanu naprawdę bardzo dobrego ale cały czas coś wyskakuje .. teraz prawdopodobnie będę mieć do wymiany komputer ECU I , wyskakuje mi błąd epc , pokazuje że to wina przepustnic ale po wymianie przepustnic błąd pojawią się ponownie, wszystko było adoptowane jak być powinno . Mój mechanik mimo że jest u mnie w mieście jednym z najlepszych z tym problemem nie potrafił sobie poradzić 😞 pozostało mi auto oddać do Marka .. po rozmowie od razu powiedział że może to być winna komputera więc niebawem diagnoza i naprawa
Dodam że jak daje mocno gazu to błąd znika i wszystko działa jak należy, jak jadr stała prędkością to wtedy coś zaczyna się dziać, pierw pojawią się ikonka kontrola trakcji a dosłownie chwilę później błąd epc .. od samego początku mam z tym problem a auto mam rok czasu, może ktoś miał taki problem ?
Niezła robota, pogratulować
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Marcin2013,
Owszem można by było kupić d4 ale w d4 też bym lądował kasę, sprezarka padła przy przebiegu 228 tys teraz mam 236, ceramika hamuje obłędnie trzeba jedynie uważać jak wyjeżdża się z myjni 😀 poprosiłem mojego mechanika aby sprawdzil mi moje tarcze , porozkrecal wszystko i jedynem sposobem żeby ocenić stan to jest zważenie tarcz, u mnie przód i tył był praktycznie tej samej wagi , różnica była między prawa a lewą stroną około 4- 10 gramów. Odnośnie radaru mam zakupione wszystko czekam tylko na fachowca , znalazłem jednego na YT Olo Rduch ktoś kojarzy ?
Owszem można by było kupić d4 ale w d4 też bym lądował kasę, sprezarka padła przy przebiegu 228 tys teraz mam 236, ceramika hamuje obłędnie trzeba jedynie uważać jak wyjeżdża się z myjni 😀 poprosiłem mojego mechanika aby sprawdzil mi moje tarcze , porozkrecal wszystko i jedynem sposobem żeby ocenić stan to jest zważenie tarcz, u mnie przód i tył był praktycznie tej samej wagi , różnica była między prawa a lewą stroną około 4- 10 gramów. Odnośnie radaru mam zakupione wszystko czekam tylko na fachowca , znalazłem jednego na YT Olo Rduch ktoś kojarzy ?