Ponieważ trafiły mi się ostatnio dwa takie zestawy z lat '90, a znaleźć o nich cokolwiek graniczy z cudem postanowiłem napisać krótką instrukcję.
Opis dotyczy systemu dwu-czujnikowego bez linii diagnostycznej z wyświetlaczem pokazującym odległość w centymetrach/calach.
1. Samochód musi mieć po bokach i z tyłu przynajmniej 2m wolnej przestrzeni i płaską ścianę za sobą.
2. Zwieramy ze sobą przewody niebieskie wychodzące z centralki.
3. Włączamy silnik i bieg wsteczny. Na wyświetlaczu pokazuje się F. Cofamy w kierunku ściany do czasu aż F nie zmieni się w wartość liczbową.
4. Gdy na wyświetlaczu wartość spadnie do 65~50cm lub 25~20" zatrzymujemy samochód, zaciągamy hamulec ręczny i wyłączamy bieg wsteczny.
5. Włączamy ponownie bieg wsteczny i odczekujemy ok. 30 sekund. W tym czasie mamy możliwość wybrać wskazania w centymetrach/calach (wartość zmienia się w pętli). Wyboru dokonujemy w momencie wyświetlania w interesującej nas jednostce i jednoczesnym wyłączeniu biegu wstecznego.
6. Zwalniamy hamulec ręczny i ruszamy do przodu na tyle, by ściana była minimum 2m od tyłu samochodu.
7. Rozłączamy niebieskie przewody przy centralce.
Kalibracja zakończona.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Kalibracja systemu Bosch ParkPilot
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
[D2 preFL ALL ] Kalibracja systemu Bosch ParkPilot
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.