Witam. Niedawno była robiona skrzynia ale dalej mam uderzenie przy wrzuceniu na drive.. wsteczny wchodzi ładnie.  Uderzenie jest dosyć mocno wyczuwalne  a aucie. Gdy auto stoi pod górkę jest dużo mniejsze
 Drink do zobaczenia pod autem na wał
			
			
													![]()  | 
![]()  | 
![]()  | 
[D2 00 4.2PB/LPG ] Uderzenia na postoju zmiana na D
- 
				
				damio333
 - Forum Audi A8

 - Posty: 15
 - Rejestracja: 28 sie 2021, 17:41
 - Lokalizacja: Kleosin
 
[D2 00 4.2PB/LPG ] Uderzenia na postoju zmiana na D
					Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez damio333, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- sssebek
 - Super Klubowicz

 - Posty: 625
 - Rejestracja: 19 kwie 2017, 13:09
 - Lokalizacja: Śląsk
 
to uderzenie "nagle" się pojawiło, czy po prostu odkąd pamiętasz to było? Na stopień uderzenia mają też wpływ luzy w napędzie. Znawcą od skrzyń nie jestem natomiast pomyśl. Jedziesz autem, zatrzymujesz się. I żeby dać na P musisz przelecieć przez R -> czyli wał napędowy jest dociągnięty przez silnik w pozycję R, wszystkie luzy w napędzie skompensowane w tą stronę. Teraz gasisz auto, wszystko jest jak było (zakładam, że auto się nie przetoczyło delikatnie do tyłu i zaparkowane masz na równym, no chyba, że za każdym razem używasz ręcznego, to na pewno się nie ruszyło. 
Teraz odpalasz auto i chcesz dać na D więc najpierw przelatujesz przez R. Ładnie wchodzi bo luz jest stosunkowo mały ( bo wcześniej docisnęło jak gasiłeś auto). Teraz przebijasz z R na D i w tym momencie wał może się obrócić o tyle, na ile pozwolą mu luzy w napędzie -> luzy na półosiach, luz na dyfrze, luz na wale i sam luz w skrzyni.
Ja to bym zrobił próbę i spróbował unieruchomić wał i wtedy spróbował przebić biegi. Ewentualnie po wbiciu na R, wbić na N, potem ruszyć auto do tyłu za budę żeby napęd skasował luz na całym układzie i dopiero przebiłbym na D.
Ewentualnie wrzuć po odpaleniu na N, potem przepchnij ręcznie samochód z 20-50cm do tyłu, zaciągnij ręczny i wbij R. Zobaczysz czy będzie uderzenie podobne do tego jak wbijasz D.
			
			
									
									Teraz odpalasz auto i chcesz dać na D więc najpierw przelatujesz przez R. Ładnie wchodzi bo luz jest stosunkowo mały ( bo wcześniej docisnęło jak gasiłeś auto). Teraz przebijasz z R na D i w tym momencie wał może się obrócić o tyle, na ile pozwolą mu luzy w napędzie -> luzy na półosiach, luz na dyfrze, luz na wale i sam luz w skrzyni.
Ja to bym zrobił próbę i spróbował unieruchomić wał i wtedy spróbował przebić biegi. Ewentualnie po wbiciu na R, wbić na N, potem ruszyć auto do tyłu za budę żeby napęd skasował luz na całym układzie i dopiero przebiłbym na D.
Ewentualnie wrzuć po odpaleniu na N, potem przepchnij ręcznie samochód z 20-50cm do tyłu, zaciągnij ręczny i wbij R. Zobaczysz czy będzie uderzenie podobne do tego jak wbijasz D.
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
						https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- 
				
				damio333
 - Forum Audi A8

 - Posty: 15
 - Rejestracja: 28 sie 2021, 17:41
 - Lokalizacja: Kleosin
 
W Poniedziałek będzie sprawdzane 
 zobaczymy co z tych testów wyjdzie.. narazie wymieniane dwie gumy dyfra tył.. 
[ Dodano: 2023-03-11, 05:03 ]
Wynikło jednakowo z uderzeniami.. skrzynia wróciła na gwarancję i po ponownej regeneracji konwertera(która nie poprawiła nic) została postawiona diagnoza na mechatronika. ;/ szukam czegoś sprawnego
			
			
									
									
						[ Dodano: 2023-03-11, 05:03 ]
Wynikło jednakowo z uderzeniami.. skrzynia wróciła na gwarancję i po ponownej regeneracji konwertera(która nie poprawiła nic) została postawiona diagnoza na mechatronika. ;/ szukam czegoś sprawnego
							





